čtvrtek 13. srpna 2020

Utahovací moment hlavy škoda felicia

Zdravim, sundaval jsem ted hlavu motoru u Felicie 1. Ted bych ji tam chtel vratit a nevim jake jsou utahovaci momenty sroubu. No zadruhe to horsi je ze potrebuji nasadit a nastavit novy rozvodovy re. Seřízení ventilů Fabia MPI - Motor 1. Ako núdzovo dotiahnuť hlavu bez momentového kľúča.

MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon Aha, takže zaměnit jdou. Mě v jedné firmě kdysy říkali, že do fáčka bych mohl dát max. BMM, což je v podstatě ten samý motor co mám já, ale že MPi už má nějaké jiné ty sací a výfukové kanálky, že ji jen tak bez úprav použít nelze. Jen doplním, že u metody A je potřeba těch 20Nm projít šrouby aspoň nadvakrát, hlava si sedne a první šroub už 20Nm dávno nemá. A nezapomeňte na matice pod svíčkama, které mají samozřejmě menší utahovací moment.


Utahovací moment hlavy a vahadel 1. MPi a potřeboval bych vědět jakým momentem utáhnout hlavu a taky vahadla ventilů.

Určitě už to tady i někdo řešil takže pokud víte o nějakém schopném odkazu tak i za ten budu rád. Kolik má válců i jak velký je utahovací moment hlavy by mělo být zde. Maximální možné utažení šroubového spoje je dáno velikostí a materiálem šroubu nebo matice.


Používejte pouze nové šrouby hlavy válců a nové těsnění hlavy válců. Dodržujte utahovací moment a úhel rotace utažení. Postupujte při utahování podle určeného pořadí.


Sponzoruje: Autoprofishop. Autochemie se SLEVOU až ! Moderátoři: standokan, Martin. Tyto nože jsou v drážce hlavy posuvné a mají nejčastěji úhel 45°, případně 46° či 31° (frézovací hlavy ) a 60°, příp. Když je těhlice namontovaná zpět, našroubujeme na poloosu matici a dotáhneme způsobem použitým při povolení. Existuje předepsaný utahovací moment , já dotahuji podle citu ale hodně, kolo se musí lehce otáčet.


Matici po dotažení zajistíme (pokud se jedná o matici která zajištětí vyžaduje). Pár let nebyl problém a nic jsem nepozoroval při utahování. Tentokrát to opravdu jsem měl dojem při utahování toho konkretního šroubu že je jako bláto.


Znamý co pracuje v servisu neměl čas a tak jsem si říkal (byl víkend) že se po neděli stavím v autorizáku.

Ale nedalo mi to okouknul jsem to optikou byl utržený u kotouče. Opatrně udělal přiměřenou dírku a. Rapid Spaceback (idem dávať zimné na plechoch). V servisnej knižke moment nemám uvedený.


Viem , že veľa z vás to robí od oka, ale rád robím veci na aute na 1. Na starom som mal v knižke 110Nm a niektoré servisy dávajú aj 120Nm. Podle změřené hodnoty pak provedeme snížení dosedací plochy hlavy. To se provádí na frézce nebo rovinné brusce, cena se pohybuje mezi 1- 3korunami. Diskuze Vše o vozech Škoda.


Neznám přesně konstrukci tohoto dílu u Škoda Felicia. Zásada je však : pokud se to týká hnací nápravy , kde jsou ložiska kuličková , dotáhnout napevno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения