úterý 13. června 2017

Alexandra potter já a pan darcy

Born in Englan she has lived in London, Sydney, Australia and New York and LA, and can currently be found clocking up too many air miles travelling the globe researching ideas for her new book. Moje druhé setkání s autorkou a totální propad. Jak už bylo níže napsáno, žádná z postav se mi nezaryla pod kůži, příběh (ačkoli Pýchu a předsudek miluji) mě ničím neoslovil a samotnou mě překvapilo, že jsem to dočetla, uzívaná, znuděná a otrávená. Hodnocení, recenze, zajímavosti a informace o knize.


Možnost nákupu elektronické verze knihy. Od Alexandry Potter jsem již jednu knihu četla a tou bylo Není přání jako přání.

Od knihy jsem toho moc nečekala, spíš takovou oddechovou četbu a toho se mi dostalo. Kniha je to vtipná a rozhodně svým způsobem nápaditá, ale ve druhé polovině mi už hlavní hrdinka šla na nervy, protože pořád nedokázala pochopit proč má pan Darcy takové názory, když žil v 19. Po dočtení knihy S tebou už nikdy jsem se bála, že všechny knihy nemůžou být tak zábavné jako je tato.


Kniha mě opět vtáhla do děje během pár přečtených řádků. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si od všech „dnešních“ mužů. Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a strávit zas nějaký čas četbou milovaného románu Pýcha a předsudek.


Skvělá autorka, která si dokáže poradit s jakýmkoliv tématem. Její knihy rozhodně doporučuji k přečtení pro ty, kteří si chtějí u čtení trochu povzdychnout, ale zároveň se i zasmát mnoha vtipným situacím, které se v jejích knihách vyskytují.

Nejsem nějaká skalní fanynka knih od Alexandry Potterové, ale když je někde napsáno pan Darcy , musím to mít. To proto, že miluji Jane Austenovou a jejího proslulého pana Darcyho, který vystupuje v jejím stěžejním díle, Pýše a předsudku. Jsme veřejná univerzální knihovna, kterou může využívat úplně každý. Naším posláním je získávat, zpracovávat, uchovávat a poskytovat informace, literaturu a další kulturní hodnoty. Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus!


Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou , GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na našich výdejnách v Brně, Praze a Plzni. Jejich děj je především o ženách, o vztazích, o životě. Nejedna žena se ztotožní s osudy hlavních hrdinek, a právě proto jsou Alexandřiny knihy natolik oblíbené. Veškeré informace o produktu. Vrátit se do časů pana Darcyho, kdy muži byli oddaní, čestní a elegantní.


Když ji nejlepší kamarádka pozve na týdenní dovolenou do Mexika. Pokračovat v nákupu Přejít do košíku. Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval. V autobuse plném penzistů je jasné, že tady muže svých snů nepotká.


Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob. Co dělat, když potkáte největšího romantického hrdinu knižního světa? Neváhajte a inšpirujte sa množstvom kníh v najobľúbenejšom internetovom kníhkupectve na Slovensku.


Obľúbené miesto knihomoľov, kde môžu predávať a nakupovať prečítané knižky.

Alexandra Potter svým lehkým humorem a originálními nápady stvořila knihy jako Kde je ta holka? Každý týždeň prinášame knižné tipy, občas píšeme recenzie na knižky a vždy máme super motivačné obrázky. Po bezkonkurenčním úspěchu, který provázel prodej prvního titulu Není přání jako přání se taktéž očekává nadšení a rychlý úbytek titulů z regálů knihkupectví.


Já nevim, ale mě prostě ani jedna knížka od Alexandry Potter nazaujala. Za svou knihu Me and Mr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения