úterý 13. června 2017

Pasivní bezpečnost

Pasivní bezpečnost

Oproti aktivním prvkům slouží pasivní prvky až v okamžiku dopravní nehody. Jde o konstrukční zařízení, jehož cílem je minimalizovat následky střetu. Mezi prvky pasivní bezpečnosti patří bezpečná konstrukce karoserie, opěrka hlavy, bezpečnostní pás, předpínač bezpečnostního pásu, airbagy. Do systému aktivní bezpečnosti se řadí především prvky zajišťující kvalitní řízení, bránící nebezpečným manipulacím a upozorňující na nebezpečné situace. V případě vážných neho střetů vozidel, nárazů do pevných překážek nebo převrácení vozidla jsou pasivní bezpečnostní prvky mnohdy rozhodujícím faktorem, zda posádka přežije.


Prvky pasivní bezpečnosti byly vymyšleny a zkonstruovány především pro větší bezpečnost cestujících v dopravních prostředcích. U lépe vybavených aut je to pak dále systém prevence poranění krku a aktivní systém ochrany cestujících. Pro minimalizaci následků dopravních nehod slouží prvky pasivní bezpečnosti. Ty mají za úkol pohlcovat a přesměrovat energii nárazu a současně zabránit střetu cestujících s pevnými částmi vozidla, tj.


Advanced Engineering – pasivní bezpečnost a optimalizace Využijte služeb specialisty na metodu konečných prvků. Jsme zkušenými odborníky v oblasti počítačových simulací. Specializujeme se na produkty HyperWorks. Provádíme výpočty či strukturální a pevnostní analýzy, jejichž základem je metoda konečných prvků. Asistenční systémy, jak se také prvkům aktivní bezpečnosti automobilů říká, mají za úkol pomáhat předcházet dopravním nehodám.


Pasivní bezpečnost

Prices Start From Less Than 30p Per Tablet - UK Registered Pharmacy. Obecně lze říct, že tyto prvky působí až při nehodě. Virtuální vývoj má za úkol zkrátit vývojové cykly a snížit náklady. Naše World Class Center pro pasivní bezpečnost disponuje jedinečnými odbornými znalostmi v oblasti virtuálních simulací, fyzických testů a testovacích zařízení spolu s detailním know-how v oblasti inženýrství.


Na základě toho poskytujeme. Pasivní prvky se uplatní až v okamžiku dopravní nehody. Cílem je minimalizovat následky nehody. Určitě není jedno, jaký „kus plastu“ má chránit Vaše zdraví.


Chcete-li mít 1 jistotu, vyberte si chrániče KNOX! Vedle robustní karoserie, která je z velké části tvořena z vysokopevnostní oceli a deformačních zón, se o bezpečnost posádky starají bezpečnostní pásy a kompletní sestava airbagů, která chrání cestující ze všech stran. Prvky aktivní bezpečnosti jsou ty, které mají předejít a zabránit dopravním nehodám.


Zato pasivní prvky se uplatní až v okamžiku dopravní nehody. Tyto skupiny se již podvacáté sešly na kongresu organizovaném společností TÜV SÜD. Mezi ústřední témata letošní konference patřila. Chtěl bych se pokusit tímto článkem uvést věci na pravou míru. Neočekávejte zcela přesná a vyčerpávající data, na to jsou zde normy a. Pasivní bezpečnost můžeme rozdělit na: Vnitřní zabraňuje nebo aspoň snižuje nebezpečí poranění a fatálních úrazů cestujících ve vozidle.


Pasivní bezpečnost

Při nehodě snižuje působení. Pasivní bezpečnost zahrnuje vše podstatné, co chrání cestující před zraněním či dokonce úmrtím v případě dopravní nehody či nejaké kolize. Do pasivní bezpečnosti můžeme zahrnout i systémy, které chrání dokonce chodce při dopravní nehodě. Pasivní bezpečnost je ta část bezpečnostní architektury nějakého systému, která má za cíl zmírnit následky nehody v případě, že k ní dojde (oproti tomu prvky aktivní bezpečnosti se snaží nehodě předcházet).


Asistované řízení představuje základ pro uskutečnění vize „nulového počtu nehod“. Dle názoru společnosti Continental bude automatické řízení úspěšné tehdy, získají-li lidé důvěru vůči technologii. Aktivní a pasivní bezpečnost automobilů. S pomocí inteligentní technologie automobilů společnost Continental. Podle mého názoru je pasivní bezpečnost a její přínos přeceňován a poptávka po pasivní bezpečnosti je stimulována uměle, protože je tak zákazník motivován nebo rovnou přinucen kupovat věci, systémy a zařízení, které za celou dobu provozu automobilu pravděpodobně vůbec neupotřebí.


Dále jsou testovací metody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения