středa 7. dubna 2021

Žítkovské bohyně audio download

Recenze audioknihy Žítkovské bohyně „Celé vyprávění je velice zajímavé a myslím, že i dost neobvyklé. Nezjišťovala jsem si další informace, ale musím teď přemýšlet nad tím, zda je to vymyšlený příběh nebo jestli přece jen se ještě celkem nedávno na moravě „bohovalo“. Fascinující příběh o ženské duši, magii a zasuté části naší historie z pera Kateřiny Tučkové. Miroslav Táborský a Tereza Bebarová.


Uměly léčit a pomáhat s kdejakým trápením, uměly poradit v. Srdečně vás zveme k poslechu přednášky PaeDr. Jiřího Jilíka, folkloristy a autora knih „ Žítkovské bohyně “ a „ Žítkovské čarování“. Pan Jilík nám vypráví o svých.


This feature is not available right now. Please try again later. Audiobook Žítkovské bohyně reviews „Celé vyprávění je velice zajímavé a myslím, že i dost neobvyklé. Příběh žítkovských bohyní je skutečností inspirovaným příběhem rodu žen, které byly obdařené výjimečnými schopnostmi - uměly léčit a pomáhat s kdejakým trápe.


Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze Žítkovské bohyně od ostatních uživatelů. Uměly pomocí bylinek vyléčit nemoc těla i duše, zařídit lásku vysněného partnera či vyčíst budoucnost z odlitého vosku. Bílých Karpat, nadané až nadpřirozenými schopnostmi. Tyto ženy, jež si své umění (tzv. bohování) po staletí předávaly z matky na dceru a jejichž osudy.


Když jsem četla knížku Kateřiny Tučkové Žítkovské bohyně , hned jsem se na Žítkovou zatoužila podívat. Měla jsem pocit, jako bych tam už někdy byla a že se tam zas musím vrátit. Blížila se dovolená v Beskydech, takže jsem do plánu pro celou rodinu vpasovala i Žítkovou. Stálo to za to, protože jsem se dostala do domu poslední z žítkovských vědem Irmy Gabrhelové. Dočkaly se knižní, divadelní i audio podoby.


Přiznám se, že audiokniha mě minula, dostala jsem se k ní až nyní díky Haně Aleny Mornštajnové. Knihy jsem četla, děj proto překvapením nebyl, zajímalo mě zpracování. Dora Idesová patří k posledním.


Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů. Nahrávejte, sdílejte a stahujte zdarma. Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst.


KATERINA TUCKOVA ZITKOVSKE BOHYNE PDF - Kateřina Tučková is the most successful Czech female author of the past few years. CD mp- Kateřina Tučková. Surmeny a rodiny Dory prožívá s nimi, osud bohyň mě zajímá, sama ráda bylinkařím a mám úctu k ženám, které naslouchají přírodě, intuici a mají dar lidem pomáhat,samozřejmě se najdou protiklady, ale. Poslouchejte ihned kapitoly zdarma nejlepších audioknih! Na Audiotéce používáme soubory cookies k vylepšení Vašeho uživatelského zážitku při používání našich webových stránek a pro účely propagace audioknih.


Pravdou však zůstává, že lidé navštěvovali tyto bohyně z různých důvodů a žádali je o pomoc a mnohdy jim žítkovské bohyně pomohly v jejich trápení, ať už se to týkalo čehokoliv. Autorka věnovala knize určitě hodně času a rovněž studium různých pramenů muselo zabrat hodně času. Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou , GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na našich výdejnách v Brně, Praze a Plzni. Kniha mne určitě obohatila o.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения