čtvrtek 8. února 2018

Pečení chleba v horkovzdušné troubě

Recept na chléb, který mám ještě od mojí maminky. Když se chléb vytáhne z trouby, krásně voní a připomíná mi mé dětství. Pečeme v troubě prvních minut na 220°C (s hrnkem horké vody v troubě ), dalších cca minut na 1- 200°C (už bez hrnku). Po těch prvních minutách ještě jednou mašlujeme. A když je chleba už dost tmavý, přikryjeme ho alobalem a dopékáme.


Pekla jsem to teda v elektrické troubě na 200°C skoro hodinu a půl, ale výsledek stojí za to.

Pečeme chleba v horkovzdušné troubě recepty, které budete milovat. Podobně postupujte v případě pečení v nádobě – tu zahřejte bez kamene v troubě na roštu rovněž na nejvyšší možnou teplotu. Do nahřáté opatrně vložte vyklopený chleba s papírem (lépe se přesouvá), nařízněte a pečte přikrytý asi minut.


Pokud nemáte pevný vztah s vaší troubou, plný důvěry a vzájemného pochopení, hrozí domácí krize. Taky si dělám chleba v troubě , přestože mám pekárnu a dělám „svoje“, tedy ne ze směsí. Do trouby vložím na dno kastrůlek s vodou a dám chleba péči na 1stupňů v horkovzdušné troubě po třech minutách potřu již připraveným mlékem smíchaným se soli a nechám péct.


Trochu tepla asi šálky vody a rozpusťte v něm cukr a droždí. Tématické fráze: chleba z chleba recepty z chleba peční chleba recepty na chleba v horkovzdušné troubě biskupský chleba domácí chléb pečený v troubě biskupský chléb chleba v horkovzdušné troubě pečení chleba v troubě zkušenosti chleba z pekarny biskupský chléb recept biskupský chlebíček z domácí pekárny. Pečení chleba v domácí troubě.

Pekáč po minutách můžeme vytáhnout z trouby ven. Během pečení můžeme sem tam rozprašovačem pokropit samotný chleba. Pak po těch cca min. Každá trouba peče jinak, proto si upravte čas toho pečení podle vaší trouby. Já na vše používám tu „vrtulku“, tedy pečení pomocí proudícího horkého vzduchu v troubě Ty „spirálky“ jsou normální pečení ze strarších typů troub, tedy pečení zespoda a zespodu i zeshora pomocí tepelných spirál.


Mám vyzkoušeno, že při horkovzuchu je. Dobrý den, chleba jsem vyzkoušela a je perfektní jen jsem si tekutinu rozdělila na 1ml mléka a 1ml vody. Přidala jsem jednu menší vařenou bramboru, kterou jsem nastrouhala.


Tentokrát se mi povedlo těsto řidší, což nevadí, jen chleba nemá tak hezké bříško. Když do tekutiny rozmixujeme jednu mrkev, nemusí tam být, jen se mi líbí jak těsto obarví. Chléb pečený v troubě je výborný, dolaďujeme kořením, příště chci vyzkoušet i přidání sýra. PEKÁRNA NA CHLEBA S HORKOVZDUŠNOU FUNKCÍ Při pečení horkým vzduchem sálá teplo po celou dobu pečení rovnoměrně v celé troubě a zaručí tak kompletní upečení chleba a bezkonkurenční křupavou kůrku na povrchu.


Jak upéct chleba v troubě Pavla Habrnálová. Miroslav Mitrus 15views. Připravit vepřovou panenku v troubě je velmi snadné, musíte jen dát pozor, abyste ji nepekli příliš dlouho, jinak bude suchá. Před pečením je vhodné maso nechat marinovat, aby získalo chuť, křehkost, a bylo šťavnatější.


Mam dva měsíce novou trobu a nevím na jaký program se co peče,na kolik stupnů. Návod k tomu je nulový.

A na internetových stránkách firmy Karma,od které ta trouba je ,taky nic není. Kdyby měl někdo podrobnější návod nebo radu kde to dá zjistit. Budu vděčná za každou radu. V této troubě zároveň můžete péct i více plechů najednou, a to Vám zejména ušetří čas. Zároveň i více druhů, které ale vyžadují stejnou teplotu pečení.


V horkovzdušné troubě nastavujte vždy teplotu pečení o °C nižší než v elektrické troubě , tomu se musí přizpůsobit i pokyny v receptu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения