pondělí 19. února 2018

Gs mamatest slabá čárka

Dnes jsem si udělala mamatest. Mám ještě čtyři dny do MS,ale už. Já jsem spokojená se všema testama GS mamatest i Dr. Max je jeden a týž výrobce, jen cena malinko rozdílná.


Slabá čárka , když je v limitu, je taky čárka ! Na všech testech byla slabší než kontrolní a na tom 11ti jednotkovém testu, který jsem si dělala. V den očekávané menstruace jen slabá druhá čárka , tudíž jsem to považovala za špatnou manipulaci, druhý den jsem dělala jinou značku testu a tam byla znatelná jen jedna čárka. Teplotku jsem si měřila jen před MS a byla od čtvrtku 3- 3- 3- 3- 3(dneska).


Jsem celá rozklepaná, moc po. Takže asi se zadařilo,ale nechci předčasně jásat. Když jsem se testovala před třemi lety,tak obě čárky byly temně fialové,proto mě to tentokrát tak mate asi,ale to jsem měla od poslední menstruace dní a teď jen.


Jinak mamatest opravdu schvaluju ukazuje čárky perfektně. Každopádně slabá druhá čárka na testu je na začátku těhotenství úplně běžná, jak ti roste těhot. Pozitivní těhotenský test týden před MS.


Dá se věřit slabé pozitivní čárce na těhu testu? Je těhotenský test pozitivní nebo negativní? Těhotenský test před menstruací. Dle výrobců těhotenských testů je možné testování provádět již před očekávanou menstruací.


Zkušenosti uživatelek jsou různé - některým těhotenský test ukázal. Snad se to tento měsíc povedlo. Ikdyž čekám MS až v pátek, tak jsem byla strašně zvědavá, jestli to klaplo nebo ne a hlavně jsem se tady dočetla, že některé z Vás mněly pozitivní TT už několik dní před MS.


Ta čárka je hrozně slabá a spíš do šeda než do růžova. Pak jsem měla asi dny před ms podezření na těhu, tak jsem šla do lékárny, ale bohužel tam měli jen mamatest , ale stejně jsem ho vzala a vyzkoušela. Ahoj , jsem tu nová a jen jsem se chtěla zeptat, jestli některá nemáte zkušenosti s těhotenským testem - mamtest 10.


Mamatest dělá duchy, sama jsem se s tím setkala. Sice to byla jen slabá čárka , ale byla tam. Jinak jsem si mamatest dělala mockrát a nikdy mi falešně nevyšel.


Kupovala jsem ten nejlevnější asi za 30kč, co tam jsou dva proužky. Dneska jsem si dělala test days a vyšla mi druhá hodně slabě pozitivní čárka. ROzhodně to ale nebylo po. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Proto nejlepším řešením je použít test znovu za 2-dny, kdy by měl být výsledek jasnější a testovací čárka lépe viditelná.


V případě, že i po opakování těhotenského testu je čárka velmi slabá , je lepší navštívit lékaře. MS,test jsem si dělala 26. Další test jsem si udělala dnes 28. Veru, ještě mě napadlo, ten těhu test Clearblue je prý velmi kvalitní, každý, kdo ho vyzkoušel tak to potvrdil já ho mám doma, do budoucna, mám teda tu tyčinku, ne ten digitál, protože z toho to časem zmizí, ale ten Clearblue zkus, kamarádka ho má taky vyzkouššený, říkala, že na těch papírových taky slabá čárka a na tomhle prý nádhera.


Za dní bych měla dostat MS, myslíte, že by to už ten test ukázal? Asi je rozdíl jen ve způsobu provádění. Děkuji všem za jakékoli rady. Re: GS mamatest Mě udělal mamatest falešnou čárku na testech v jednom cyklu měsíce po sobě.


Někde jsem se tu už ptala, byla jsem tento měsíc na dovolené, na zájezdě, pořád v autobuse a nedostala jsem to. Tak holky prikladam dalsi foto testuji sice brzy ale uz tak test a mam tam ducha tady uz je videt trosku lepe je to vyznacene v tom vetsim okenku a znavi se to jako plus. Dobrý den,za 8dní bych měla dostat menstruaci. Měla jsem podezření na těhotenství, po styku jsem měla ruzový vytok a druhy den jsem začala krvácet.


Den potom jsem si udělala Tt a druhá čárka mě vyšla slabě další negativne a stále kravácím již druhy den,ale menzes ještě mít nemam.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения