pondělí 15. července 2019

Proč myčka nenapouští vodu

Když myčka nenapouští vodu , jde o nejčastější poruchu, která dokáže pořádně zkomplikovat provoz celé domácnosti. Nemusíte hned volat specializovaného opraváře myček, tento problém zkuste nejprve vyřešit svépomocí. Náš tip: Někdy myčka nenapouští vodu také kvůli malému tlaku ve vodním řadu nebo skřípnuté přívodní hadici. Program skončil, ale vaše nádobí je stále špinavé, mokré a studené?


Pak vám nefunguje ohřev vody. Na vině bývá nejčastěji topné těleso nebo relé. Obě součástky seženete za.


Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče. Když se to stalo poprve,tak nakonec si myčka dala říct a spustila,ale další den už ani ťuk. Ale je pro mě divné,že by měla signalizovat poruchu nějakým číslem,ale to nedělá. Prostě poruchu nesignalizuje,ale vodu nenapouští. Do myčky nádobí se asi nenapouští voda, protože myčka odsaje a pak, když se má napouštět, tak chvíli normálně hučí, asi po tu dobu, co se má napustit vodou a pak ztichne a vteřiny se zastaví - program se zastaví.


Pokud na konci programu získáte špičku špinavé a studené na dotek na dotek, znamená to, že myčka neohřívá vodu nebo ji dostatečně zahřeje a nevysuší. Je příliš brzy na to, aby se ozval poplach, protože některé poruchy, kvůli kterým se voda nezahřívá, lze odstranit bez pomoci velitele: Zařízení se používá. Pokud je stará, tak tam tu vodu prozatím dopusťte přes otvor na prášek.


Může to být i zanesený přívo nebo přivřený ventil, nebo porucha pračky, nejprve zkontrolujte, že voda jde v pořádku až k pračce, pokud ano poptejte se v servise na cenu opravy, většinou se vyplatí koupit pračku novou. Ahoj, ráda bych se zeptala, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, že pračka nenapouští vodu. Filtr už jsme čistili, tak nevím, co by tomu mohlo být Je sobota, takže mi ji nikdo. Namontovali nám novou linku. Když jsme chtěli vyzkoušet myčku (Candy) zjistili jsem, že vůbec nenapouští vodu.


Z kohoutu před přívodní hadicí voda určitě teče. Myčka mi nenapouští vodu , ještě ráno fungovala bez prolémů. Při otevření za provozu by se měla zastavit, ale jede dál.


Zřejmě chyba v programu? Včera myčka jela normálně, ale nevím co mne to raflo a dala jsem tam jiný program, než jsem byla zvyklá. Ale to snad nemá žádný vliv. A jak zjistím, jestli teče voda u toho ventilu. Právě že mi připadá, že nenapouští.


Teď je ticho po pěšině. Když ji zapnu, normálně začne hučet a pak slyším, jak napouští vodu. Mám myčku Zanussi, a dnes jsem ji chtěla zapnout, ale i kydyž světýlko svítí, myčka se nerozjíždí. Pračka nenapouští vodu už rozebírají maminky na webu eMimino.


Pokud myčka nenapouští vodu tak bude nejspíš porouchané čerpadlo nebo není průchodný přístup vody. Dnes se zaměříme na tři typy problémů. Tím první je, že myčka vůbec nenapouští nebo nevypouští vodu.


Hned poté se podíváme na to, co dělat, když nejde vůbec zapnout a nakonec i na to, když se voda jednoduše neohřívá. Množství vody, které myčka na. Proto, když odstraníte důvo proč je voda v nádobě myčky nádobí, musíte spustit zkušební podložku a zkontrolovat, zda stroj pracuje, pokud voda vypouští. Doufáme, že tento článek byl informativní a díky nadšencům, kteří dali video o tom, jak opravit Bosch, Ariston, Indesit nebo jakoukoli jinou myčku s vlastními rukama.


Myčka -subj- dnes přestala napouštět vodu. Už jednou se nám to stalo, zkusil jsem ji opravit, napouštěcí ventil byl IMHO v pořádku, na nic jsem nepřišel a když jsem myčku tehdy dal dohromady, myla dál, až do dneška. Je to ještě stará dobrá klasika, žádná elektronika.


Zablokuje se napousteni, kdyz zjisti, ze nejde vypoustet. Meli jsme na to taky dvaktat opravare, pokazde stejne, sok, ze nefunuje cerpadlo, ale vycistil to a funguje. Rozbitá myčka #128577; Ahoj holky, prosím Vás,neměly jste některá podobný problém?


Ať otočím kolečkem na kterýkoliv program a zapnu, myčka jenom hučí-tak podivně-a vůbec se do ní nenapouští voda. VELKÝ PRŮŠVIH JE V TOM,ŽE JSEM SI TENKRÁT NENECHALA POTVRDIT ZÁRUČÁK A NEMŮŽU NAJÍT ANI PARAGON.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения