čtvrtek 13. února 2020

Tehotensky test druha carka velmi slaba

Těhotenský test a velmi slabá druhá čárka už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Velmi slabá , ale byla tam. Druhý test dopadl stejně.


Vyšel mi pozitivní (ale druhá čárka byla slabější) proto jsem šla do lékarny a koupila si ještě jeden a ukázalo se že je také pozitivní ! MS jsem si dělala těhu test a vyšel slabě pozitivní , ale po limit.

Myslíte, že je možné, aby už asi 10. Tehotensky test druha carka velmi slaba. Slaba druha carka u teh.


Dobry den byla jsem ze svym pritelem na IUI jelikoz ma mensi kvalitu spermatu ovsem patej den po IUI jsem si udelala teh. Priatel si daval pozor aby z toho nebol krpec lebo neni na to vhodny cas. Ale ta druha ciarka bola velmi slaba , len ten tzv duch a po case zmizla. Prsia ma nikdy tak neboleli ako teraz, hlavne bradavky. A vobec nemozem lezat na bruchu a naboku len chvilku, lebo mi je hned zle.


Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo máte s tímhle zkušenost - Mám MS vcelku pravidelně, takže když nepřišla, tak jsem udělala hned ten den test a do minuty se tam objevil úuplně slabý obrys druhé čárky.

Tak jsem vyzkoušela druhý den ráno , bylo to to samé. Včera jsem zkoušela znovu, neobjevilo se nic, až asi po 20. Je těhotenský test pozitivní nebo negativní? Dobrý den, od ledna letošního roku se snažíme o miminko.


Problém nastal až při posledních dvou menstruací, kdy jsem měla zpoždení dní. Tebe sa zda ze je tam ciarocka,ale to je len to miesto,ktore by sa zafarbilo v pripade,ze by si bola tehotna. Ahoj Holky mynulí mesíc 3. Tam nie je ani naznak zafarbenia. Nemala si stresy alebo si nebola chora posl dobu?


Casto ti to tak kolise? Ked na to moc myslis,tak ti telo bude reagovat a vymysli si príznaky tehotenstva. Ak si nie si ista,chod k lekarovi alebo este jeden test. Delala jsem si dnes test a druha carka je slabunka. Pudo test som si robila, ked mi meskala mrcha dni.


Vlastne hned sa zjavila. Tyzdne sa pocitaju od 1. Ale potom ti termin doky moze upravit podla sona. Holky prosim Vas,pocita se tehotensky test za platny,jestlize se vlozi do moci a druha carka je videt s tim,ze neni cervena jak ta druha ,ale je bila a zretelne videt?

Po chvilce zmizne a objevi se slaboucka cervena. I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения