středa 13. prosince 2017

Matné skleničky z myčky

Matné skleničky z myčky

Proč mám matné skleničky , když ostatní nádobí je umyté perfektně? Mají takový matný povlak. Používám sůl, leštidlo, prášek, ne tablety. A pokud se přijde na to, čím to je, umyjí se zase do lesku, nebo už zůstanou matné ? Já mám občas tytéž skleničky matné , takže jenom druhem skla to taky nebude. Možná problém v leštidlu - jestli se třeba špatně nedávkuje, protože když mám při jednom mytí matné a při další už je všechno sklo čisté, tak leštidla je v myčce takřka pořád stejně.


Matné skleničky z myčky

Holky, já mám s kamarádkou stejnou myčku, stejné sklenice z Ikea, ona používá sůl, já ne a ty její sklenice jsou matné děsně takže tou solí to určitě je. V první řadě do myčky nedávejte nádobí, které v ní nemá co dělat. Nejenže je myčka velmi rychle zničí, ale některé materiály, jako jsou například dřevo nebo některé plasty, do sebe natáhnou chemikálie z čisticích prostředků a ty se potom uvolní do jídla, které s nimi. Mám skleničky z Ikea za Kč a taky už vypadají strašně, musím je asi vyhodit a koupit nové. OT: A zaskoč někdy k nám do diskuze ;) tak to jsi mě moc nepotěšila do diskuze zase zajdu asi až venku nebude hezky, poněvadž teď pořád někde jezdíme lítáme venku a po návštevách apod.


Koupila jsem si všechny skleničky v Poděbradech, kde bydlím. Ano, je to olovnatý křišťál. Jsem na toto sklo zvyklá dlouhá léta. Ale je divné, že v té myčce, co jsem měla dříve, problémy nebyly.


Matné skleničky z myčky

Nebo možná byly, ale nepatrné, takže jsem si toho zas až tak nevšima. Ale to, co vytahuji z myčky nyní, to je hnus. Před spuštěním myčky pusťte ve dřezu teplou vodu, dokud nezačne z kohoutku téct horká.


Myčky si dokážou vodu ohřát, obvykle jim však nejvíce svědčí, když je voda od začátku horká. Pokud je vám voda vzácná, odpusťte ji do nádoby a použijte například na zalévání květin. Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení. Přejít na vyhledávání v archivu diskuzí.


Bílé skvrny na skle z myčky. Dobrý den,vždy po nějaké době se mi na skle, které myjeme v myčce udělají bílé (jakoby mléčné) mapy, které nejdou mechanicky ani chemicky (zatím jsem zkoušela ocet) odstranit. Někteří do myčky dávají deodoranty – voní, ale k jejímu správnému fungování nijak nepřispějí, upozorňuje Ján Živný, marketingový ředitel Whirlpool CR. Rez na příborech a nádobí – může ji způsobit sůl z jídla, která ulpěla na příborech a měla dost času narušit jeho povrch.


Skvrny na příborech, pruhy na skle , matné skleničky. Někde jsem vyčetla, že takhle. Jak se těmto potížím při mytí v myčce vyhnout, radí dánská organiza.


Matné skleničky z myčky

Podstolové myčky na nádobí, sklo a příbory Winterhalter. Příliš vysoké mycí teploty, resp. Při častém opakovaném mytí se může stát, že sklo zmatní a vytvoří se na něm nehezké matné stopy po stékající vodě, Teflonové nádobí – to do myčky nepatří především proto, že tlak vody v kombinaci s horkem může způsobit narušení tenké vrstvy teflonu na pánvích a tím se začne teflon odlupovat. U skleniček není jednoznačná rada, zda je do myčky dát, či ne – některé to nesnesou, jiné ano – proto se vždy řiďte doporučením výrobce.


Na skleničkách se občas objeví matné pruhy či šmouhy, které mohou vzniknout kv. Poraďte- matné skleničky. Koupila jsem levný prášek do myčky a nyní mám takouvou bílou-matnou usazeninu na skleničkách.


Vůbec nevím jak se toho zbavit. Myčky se obecně příliš často nepřesunují z místa na místo, takže počet kilogramů nemusíte příliš řešit. Myčka Siemens SR636X01ME se řadí k tomu lepšímu, co lze na trhu objevit.


Máme levné skleničky z Ikey, používáme leštidlo z Lidlu a gelový čistič a nemáme podobný problém. Myčku musíme čistit pravidelně. Alespoň tedy filtr myčky , i se sítkem. Podle intenzity používání myčky čistíme jednou za dny (u rodiny, kde se denně vaří), až jednou dva týdny (v domácnosti, kde se myčka používá jen na hrnky a skleničky ).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения