středa 27. prosince 2017

Nápojové automaty karel štědrý

Rozjel jsem se do Rakouska a do Itálie, abych zjistil, jak to funguje. Pak jsem si půjčil milionu korun, za které jsem automaty nakoupil. Za půjčené peníze jsem ručil dovezenými automaty ,“ prozradil Karel Štědrý.


Nápojové automaty byla naprostá novinka a my jsme byli jediná česká firma, která je u nás uvedla do provozu. Takže letos podnikáme již 17. V začátcích jsme se o automaty starali sami. Asi měsíců jsem jezdil s kýblem, hadrem a taškou s ingrediencemi a. K velkému zármutku své rodiny a přátel zemřel v jedné pražské nemocnici na komplikace spojené s Alzheimerovou chorobou. Dnes zemřel zpěvák Karel Štědrý , bylo mu let.


Proslavil ho mimo jiné duet Mám malý stan. Na sklonku života se potýkal s Alzeheimerovou chorobou. Karel Štědrý , který letos na jaře oslavil kulatiny ve velkém, se proslavil duetem s Waldemarem Matuškou Mám malý stan, nebo songem Milenci v Texaskách s Josefem Zímou. Věnoval se také podnikání, kdy jako jeden z prvních v Česku měl firmu na nápojové automaty. Jeden z nejslavnějších zpěváků staré gardy Karel Štědrý se proslavil mnoha hity, především interpretací písně Mám malý stan a Milenci v texaskách.


Za jeho neutuchajícím úsměvem se ovšem skrývalo i velké utrpení, kterému ho osud vystavil. V úterý brzy ráno, ve věku let zemřel, jeho odkaz však přetrvává. Jak to měl zpěvák v životě se ženami a jaké. Zpěvák Karel Štědrý ( 80), který zesnul v úterý, jako by jeden čas držel po celé zemi monopol na nápojové automaty.


Diskotéka pro starší a pokročilé. V Česku zaváděl nápojové automaty. Své životní krédo Karel Štědrý převzal od Vlacha, který tvrdil, že narozeniny jsou vlastně zatraceniny. Přeci si nesednu s dědkama na lavičku, abychom si říkali, kde.


Podobně jako mnozí jiní, i Karel Štědrý začal podnikat hned po sametové revoluci. Dostal se k nápadu na podnikání s automaty na pití, které u nás v té době nikdo neznal. K provozu prodejních automatů s nápoji a jídlem, které se najdou ve školách, kancelářích, nemocnicích či na nádražích a letištích zřizují KMV značku Very Goodies. Rok po sametové revoluci se Karel , jako řada jiných umělců, pustil do podnikání.


Vsadil na nápojové automaty , u nás do té doby neznámý fenomén. Nejprve se vydal do Rakouska a Itálie, aby odkoukal, jak vše funguje. Pak zariskoval a půjčil si milionu korun, za které automaty nakoupil. A sázka na jednu kartu se mu.


V pátek zarmoutila umělecký svět zpráva, že Karel Štědrý trpí Alzheimerovou chorobou. Té se snaží statečně čelit, stejně jako dalším životním útrapám, které mu osud připravil. Musel se vyrovnat s předčasnou smrtí nejbližšího a nejen s tou. Jak se popral s porevolučním uměleckým nezájmem? Ve věku let zemřel oblíbený český zpěvák Karel Štědrý.


Zpěvák v minulosti dvakrát bojoval s rakovinou a trpěl Alzheimerovou chorobou. Zemřel zpěvák a herec Karel Štědrý. Zakladatel Semaforu se proslavil především duety. Jak bydlí zpěvák Karel Štědrý s rodinou „Je pravda, že ze začátku jsem se o zahradu také staral, sekal jsem trávu a docela jsem se snažil. Jenže k záhonkům nemám až takový vztah a manželka mi vyčítala, že to tu udržuji jako nějaký ryneček.


Dnes již je v ČR plně rozvinut trh s automaty na nápoje míchané z instantních směsí, případně mleté kávy. Automaty na přípravu nápoje z.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения