středa 11. dubna 2018

Negativní test menstruace a přesto těhotná

Menstruace , negativní těhotenský test , přesto těhotná ? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Negativní tt, menstruace a přesto těhotná Mám menstruaci pravidelnou. Teď jsem měla dny „zpoždění“, i když dnům se snad ani zpoždění říkat nedá.


Případů, kdy je těhotenský test jasně negativní , ale přesto je žena těhotná , není zrovna málo.

Důvodem může být fakt, že se žena testuje příliš brzy a hladina hormonu hCQ není ještě dostatečně vysoká, anebo zpoždění menstruace z jiného důvodu. I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Můžu být těhotná, i když mám menstruaci? Potrebuju poradit, co jineho Pred tydny jsem s manzou provadela snazenicko , po kterym me tak obcas jo, obcas ne, pobolivalo v podbrisko.


Delalal jsem si v patek test , negativni , v sobotu jsem to mela dostat, dostala, ale jen slabe. Pokud máte negativní výsledek testu a přesto si myslíte, že jste těhotná – proveďte další test v den očekávané menstruace. Pokud je menstruace opožděna, zopakujte test o tři dny později.

Pokud si stále nejste jista, navštivte svého lékaře. Odborníci doporučují počkat s testem nejméně jeden týden po vynechání menstruace a vždy je lepší udělat si nejméně dva testy. Pokud je i tak těhotenský test negativní a žena přesto pociťuje těhotenské příznaky, měla by si raději zajít ke svému gynekologovi. Přesto jsem si udělala dnes ráno další těhotenský test a opět jasně negativní. Je možné, že bych byla přesto těhotná ? Kdyby to bylo čerstvé těhotenství, tak neřeknu, ale výtok z prsou mám už cca měsíce, to už by něco test snad ukázal ne?


Dobrý den, moje poslední menstruace začala 1. Už dva dni mám na tamponu stopy krve, ale opravdu málo. Nikdy tak dlouhe spozdeni nebylo. Doktorovi jem volala, ale kvuli nynejsi situaci, maji volno az v kvetnu #128528; stalo se nektere, ze mela tak dlouho TT negativni a presto byla tehotna? Potřebovala bych poradit,vždy sem měla MS pravidelnou jako hodinky po dnech,1x sem jí měla zpožděnou před roky,ale to sem byla těhotná a dvě čárky se mi ukázali hned po dnech zpoždění,taky mi bylo blbě a měla sem spoustu dalších přznaků. ET a pak začala krvácet a test jsem měla negativní ale i přesto držím palečky.


První menstruace po vysazení se objevila do týdne, jak měla. Druhá se dostavila o měsíc později také jak měla, ale teď už mám měsíc zpoždění. Pohlavní styk jsem měla chráněný, těhotenský test negativní.


Normálně se mi pár dní před ní zvětší prsa, bolí břicho, ale tentokrát žádné tyhle příznaky a místo menstruace jsem jen asi dny slabě špinila takovým hnědým výtokem.

Přečtěte si rady a zkušenosti na téma zpožděná menstruace , test negativní. Měla jsem problémy s HA,neseděla mi. V tomto případě vyčkejte, pokud se ani za další dny nedostaví menstruace , test opakujte.


Chybějící menstruace , negativní test. Může být pozitivní těhotenský test , i když těhotná nejsem? Dobry den,predem se omlouvam,za delsi dotaz :-). Mela jsem prvni eitko ve 4letech.


Ahoj holky, s přítelem jsme měli nechráněný styk během menstruace a udělal se do mě, mam vetsi bolava prsa, bílý vytok, no a před dvěma dny opět nechráněný styk a opět se do mě udělal, nicméně v pondělí jsem si dělala dvakrát test a negativní , no a nyní jsem dny před menzes, můžu být těhotná ? Ahoj,doufám že to budeš brát jen jako moji zkušenost,žádné klamné naděje,moje zkušenost je taková že jsem otěhotněla dvakrát,pokaždé z moči test negativní ,a to v době kdy již dávno měla být menzes,a ještě týž den z krve hóóóódně pozitivní. No ani jedno těhu zatím nedospělo bohužel do zdárného konce,ale u toho druhého jsem krvácela ůplně neskutečně. Reakce na : Ahoj Katík, určitě těhotná být můžeš, je možné, že těhu test to ještě nezachytil, zkus zase zítra nebo za dny z ranní moči, a třeba vylovíš ducha. Nejlepší bude,když si zajdeš na krev HCG-kde ti s jistotou řeknou,zda je to pozitivní nebo negativní.


Zajdi na gyndu, a sestřička ti vezme krev a je to. HCG negativní a přesto těhotná ? Informace a články o tématu Opožděná menstruace negativní test. Praktické tipy o zdraví, nemoci a Opožděná menstruace negativní test.


Podrobné informace a praktické tipy ve článcích o Opožděná menstruace negativní test. Překonejte všechny zdravotní obtíže s Opožděná menstruace negativní test a buďte opět fit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения