úterý 5. března 2019

Chléb bez hnětení

Recept na vynikající chléb bez zdlouhavého hnětení. Tématické fráze: chléba bez hnětení chleb bez hneteni domácí chléb chleba bez hnětení recept domací chléba recept na chleba bez hnětení chleba bez hnětení video domaci chleb recept domácí chléb za kč pečení chleba bez hnětení chléb bez hnětení pečený v kastrolu nejlepší recept na domácí chléb chléb. Chcete péct, ale odrazuje vás složitá práce s těstem a hnětení ? Myslím, že pro vás něco mám.


Chléb bez hnětení je jeden z nejúžasnějších vynálezů ve světě pe. Je to skutečně tak, bez zdlouhavého zpracovávání a hnětení těsta dosáhnete překvapivě dobrého výsledku při pečení domácího chleba.

Jeho příprava je naprosto jednoduchá a zvládne ji opravdu každý. Cesta od zadělání těsta k voňavému výsledku sice trvá pár hodin, vyžaduje však pouze. Upéct ho zvládne opravdu každý a výsledek je vzhledem k vynaložené práci naprosto pa.


Domácí chléb bez hnětení - recept: Pozn. Tento recept na domácí chléb téměř bez práce už pár let koluje českým internetem. Pro nás ho otestovala bloggerka Tereza z Foodlover.


Vyzkoušejte ho s ní, a pak už si jen vychutnávejte božský kraj. Celozrnný chléb bez hnětení 4. Místností se line sladká vůně roztaveného linolea, všude na zemi je bílý poprašek z mouky a vedle trouby se válí napůl zuhelnatělá utěrka.

Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty! Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy. Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informač.


Nedávno jsem dostala recept na chléb bez hnětení - super recept, úžasný chleba (recept tady je). Protože jsem ale klasická přepracovaná žena - ráno do práce, večer z práce, byl pro mě časově dost náročný. Autorkou tohoto domácího chleba je foodblogerka a lektorka naší Gourmet Academy Markéta Pavleje. Ahoj, chléb opravdu musí hodin kynout.


Když bude kynout déle, bude mít víc děr a bude kypřejší. Také jsem ho jednou pekla asi po devíti hodinách a byl hutnější. Jíst se dal, ale nebyl tak chutný. Miluji hrnkové recepty. Nepotřebuji váhu a ani žádné odměrky.


Stačí mi pouze jeden klasický hrnek o objemu 2ml. Včera jsem pekla tento vynikající chléb , který je téměř bez práce. Pouze smícháte suroviny, necháte stát ve skleněné zapékací misce a na druhý den (z večera do rána) chléb upečete. Recept řeší hydrataci, tvar, i slušný vývoj kvásku, který nemá moc kam uhnout. Můžete si nejprve zkusit obyčejný bílý chléb bez hnětení , abyste to dostala bez ruky a pak to zkusit s kváskem.


A co se týče timingu — viz poznámka na konci, lze to opravdu načasovat nebo pozdržovat podle aktuální potřeby. Zkusila jsem ho zjednodušit pomocí domácí pekárny, je úplně stejně.

Budu pravděpodobně dělat ze dvou hrnků mouky, páč víc se tam toho nevejde…teplota pečení Remosky je vždy 180. Jednoduchý domácí chléb bez hnětení. Remosku můžeme vyložit pečícím papírem, na který nalijeme cca lžíce oleje nebo budeme kuličky z kynutého těsta vkládat rovnou do remosky s olejem.


Mouku se solí a citronovou kůrou smícháme v míse,. Pečivo doma už moc nejíme, ale když dostaneme chuť na chléb , udělám tento kváskový. Dělala jsem jich už spoustu a zkoušela různé recepty a triky, které na internetu najdete. Nakonec jsem si upravila jeden recept, který mi byl nejmilejší a to recept bez hnětení :). Je to méně pracné a výsledek je stejně tak dobrý.


Osobně považuji čerstvý chleba za to nejlepší, co lze upéct. A nemusí to být nutně složité. Není třeba jej hníst, jen si počkáte, až vám droždí zpracuje mouku a pak už pečete :). Tajomstvo dokonalého kvásku.


Kvásek doporučuji bez nějakého složitého přemýšlení koupit ve vašem oblíbeném pekařství. Já ho měl z Pekařství v Holešovické tržnici a jeden naducaný pytlík.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения