úterý 19. března 2019

Kajtovat

Na čem všem se dá jezdit - kajtovat ? V létě se dá jezdit po vodní hladině na kiteboardu (kiteboarding, kitesurfing). Dá se také jezdit po louce nebo po pláži, případně po jiné alespoň trošku rovnější ploše na mountainboardu (landkite) či buggy (buggykite). V zimě třeba po zasněžených polích na.


Je dvakrát větší než Texas a fascinuje dobrodruhy z celého světa. Ať už se rozhodnete kajtovat na řece Kenai nebo zkusíte zdolat nejvyšší vrcholy Severní Ameriky, Aljašku si zamilujete. Ovšem právě zmíněná místa asi nejvíc trpí na následky klimatických změn.


Ledovce zde tají velkou rychlostí, pobřeží eroduje a. Den nezačal nijak skvěle. Na hotelu mi přes noc zmizela z motorky helma. Foukalo jen málo a začínalo pršet. Navíc na pláži, kde jsem chtěl kajtovat , byl zákaz pouštění draků a asi. Na Lefkádě to máme opravdu moc rádi.


Jezdíme tam kajtovat už více než let. Vítr fouká každý den, moře je tam krásné, vládne tam naprostá pohoda. Proto tam taky děláme kurzy a. Kamarád mi vyprávěl, jak tuhle roztrhal draka a zamotal šňůry do křoví. Povídá mi: „Kdepak na louce, kamaráde, na rybníku jsem byl kajtovat. Tady za kopcem na Štěpánu.


Chat with Kuba, today. From Prague, Czech Republic. Kite shop KITEBOARDING. CZ: nejvíc kite vybavení na výběr za nej ceny i na splátky bez navýšení. Vytvořte z tohoto alba.


Když kaštánek začínal kajtovat. Paula: Na tom se ale nedá kajtovat ! Počítač je Paulina přenosná kancelář. Dělá sama sobě manažerku, a tak ho má pořád u sebe, i na pláži, kde pracuje vůbec nejradši. V místě je jich několik, téměř vždy budete potřebovat skútr a nebo budete závislý na kyvadlové dopravě na spot, kterou místní resorty nabízejí.


Hledám, kde bych nehezký měsíce roku s pohledu středoevropana ( listopa prosinec, protože v zimě jsem u nás na horách,) mohl trochu blbnout ve vodě. Musí to ale být bezpečná země, lékařská na vysoké úrovni, ne moc horko, malý časový rozdíl. S lodí kotvíme vždy v blízkosti ostrova, na který se pak dostáváme na člunech. Po první kite session dne se 12:přesouváme na loď, kde nás bude čekat oběd. Po krátkém odpočinku se vracíme zpátky na ostrov, kde můžeme kajtovat až do západu slunce.


Poté je na řadě večeře. Musím říct, že jako nováčkovi v Egyptě mi spadla čelist, páč jsem si připadal jako v akvariu. Mezi největší negativum patří.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения