úterý 5. března 2019

Švestková povidla v troubě bez cukru

Od svých odběratelek a klientek jsem dostala jasný úkol :-). Najít a otestovat snadný recept na švestková povidla , která se dělají v troubě bez míchání a jsou ideálně bez cukru. Jelikož jsem byla sama zvědavá, jestli takový recept najdu, pustila jsem se do hledání. Stačí je trochu osolit, strčit do trouby a počkat.


Zdravíme kuchařky a kuchaře.

Na povidla v troubě jsem nikdy nenašel odvahu protože mám strach o pekáč :-) Jaký pekáč máte vyzkoušený? Jinak babička říkávala, že povidla jsou hotová tehdy, když je kápnete na papír a ony se nepromočí. I když je fakt, že to vyžaduje hodně a hodně času, spíš se dostávám ke 4. Babiččina povidla bez cukru a míchání rozlijeme do sterilovaných sklenic, uzavřeme a postavíme na víčko. Povidla jsou trochu kyselejší, ale moc dobrá a hlavně bez cukru.


Tématické fráze: švestková povidla z trouby švestková povidla v troubě hrušková povidla v troubě domácí švestková povidla v troubě vaření povidel v troubě pečená hrušková povidla švestkové povidla v troubě pečená povidla bez míchání povidla vaření povidel pečené švestky v troubě recept na svestkova povidla v. Hrušková povidla bez cukru pečená v troubě. Příprava: Hrušky zbavíme jadřinců a poklademe na plech ve vysoké vrstvě.

Pokapeme jablečným octem. Pečeme v troubě na -100°C, nejlépe přes noc. S přípravou povidel je dobré začít v pozdní odpoledne až navečer a naladit se na noc krásně provoněnou švestkami a kořením. Trochu nám to připomene blížící se Vánoce, při kterých již brzy budete moci povidla využít.


A to do koláčů, buchet, cukroví, nebo jen jako zdravé mlsání bez řepného cukru. Dobré je nechat vyloupané švestky s octem přez noc odležet. Cukr se přidává, jen pokud je ovoce málo sladké, ale minimálně, na hruškové jsem dávala na kg hrušek kg cukru. Nikdy nepřidávejte žádný želírovací prostředek, povidla se vždy vaří pomalu a dlouho. Pekla jsem včera poprvé, pod švestky jsem dala pečicí papír, pekla jsem je v černém smaltovaném oválném pekáči - kdysi bylo tohle nádobí moderní - nejdříve jsem se lekla, že jsem povidla připálila, ale kupodivu ne.


Nakonec jsem trochu pomixovala a nechala ještě asi minut v troubě , aby zhoustla. KEHLwd Troubu mám od firmy MORA v rámci spolupráce. Nevíte co vařit k večeři? I ze švestek, které nebyly moc sladké a šťavnaté, jsou povidla jako od babičky.


Krásně voní po skořici a rumu! Makový závin se švestkami a těstem jen ze surovin! Krok 4: Že jsou povidla hotová, poznáte tak, když v nich projedete vařečkou a zůstane po ní prázdná stopa, jak jsou hustá.


Vyberte si ze stovek receptů na Švestková povidla bez míchání pečená v troubě , které se vám budou snadno a rychle vařit.

Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření Švestková povidla bez míchání pečená v troubě. Jablečná povidla pečená v troubě bez cukru recepty, které budete milovat. Poprvé je promícháme za hodinu, pak po půl hodině. Asi za hodiny jsou povidla hotová. Z 5-ti kilo švestek jsem získala velké sklenice a jednu malou sklenici povidel na ochutnání.


Povidla bez cukru konzumujeme podle zvyklostí jako běžná povidla. Musím upřímně říct, že lepší povidla jsem snad v životě nejedla! Povidla pečená v troubě bez míchání jsou prostě famózní záležitost a to bez diskuzí!


Když si vychytáte sladkost a hustotu dle vašeho gusta, tak už nikdy více nebudete chtít vařit jiná povidla. Je to fakticky bezpracné, žádné mnohohodinové.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения