pondělí 10. června 2019

Jak péct v plynové troubě

Jak péct v plynové troubě

Kláro, v plynové troubě nikdy nic nezkazíš, pokud si pořídíš kámen, který bude akumulovat teplo. Pokud je ti střešní taška zdravotně proti mysli, klidně si nech v kamenictví uříznout zbytek nějaké žulové desky. Jak péct v plynové troubě. Přestěhovala jsem se do bytu, kde mám zatím starou plynovou troubu, myslím, že nic horšího než tady ten zázrak snad ani existovat nemůže. Aby se těsto nepálilo a nebylo tak suché, tak jsem dala hrnek s vodou.


Jak péct v plynové troubě

Pečení v elektrické troubě. V klasické (obyčejné) elektrické troubě sálá teplo z topného tělesa umístěného v horní a dolní části trouby. Elektrická trouba je určena na pečení jednoho plechu. Pro pečení dvou plechů najednou musíme pamatovat, že v polovině pečení je vyměníme, aby se vše propeklo rovnoměrně. A když ne, je to důvod k záruční opravě.


Kachnu i husu peču v plynové troubě na neméně asi 1. Mnohem praktičtější ale bude, když se s troubou prostě skamarádíme a naučíme se péct na základě zkušenosti. Teploměr nám beztak sdělí jen teplotu místa, kde je postavený - v elektrické a plynové troubě se teplota na různých místech může dost lišit. Někdy se stává, že cukroví umístěné blíže dvířek je. Nikdy jsem nepekla v plynové troubě , ale co zkusit na začátku pečení zakrýt třeba alobalem a až buchta vyběhne, tak sundat a dopéct normálně.


Když už je tu řeč o těch stupních, jak nás ti učil Pavel. Je-li je v troubě 2stupňů Celsia, měla by se tam napsat mezera: 2°C Když se to napíše bez mezery (220°C), čte se to jako dvě stě dvacetistupňový, což je ovšem něco docela jiného. Zdravím všechny, mám troubu se všemi těmi vychytavkami:-D ale ztratila jsem návo jak pecete dort? Na horký vzduch nebo spiralky že spod a seshora? Normální pečení masa atd mi jde, ale dort mi vždy splaskne.


Přitom v obyc plynové troubě jsem nikdy neměla problém. O pečení kuřete se v nejedné rodině vedou spory na život a na smrt. Na břiše, nebo na zádech?


Jak péct v plynové troubě

A jak poznat, že už je hotové, když každá trouba peče úplně, ale úplně jinak? V plynové troubě upeču pouze štrůdl a to musím mít dole plech plný vody. Když jsem pekla cukroví, tak jsem pořád nakukovala a otáčela plechy.


To bylo za doby, kdy byly děti malé. Dneska už peču v MV nebo v remosce. Jsme sami dva a tak nepotřebujeme velká množství. Pamatuji si, že jsem kdysi asi před roky pekla krůtu. Dobrý den, mě se to ještě nestalo, ale neměla jste málo rozehřátou troubu, ale to také záleží na troubě jak peče, já peču v plynové troubě , protože jsem tak zvyklá.


Tak dejte troubu co nejvíc rozehřát, aby se zatáhla kůrka a pak na dopečení ztlumte. Někdy je i špatná mouka ,chtěla jsem dřív péct palačinky a. Dělávala to tak, co já vím, už moje babička. A protože se říká, že plynová trouba vysušuje, dává se do ní na dole na dně postavený plech (ten se dával na dno trouby, aby žár nebyl tak přímý, ale rozptýlený) plechový hrnek, či kastrůlek, s vodou. Naše babičky by asi nevěřily, že jejich. Ve skleněné formě cca 45min ve vyhřáté a na skoro minimum stažené plynové troubě (dělám to nerada), raděj naleju těsto na bábovku na vymazaný plech, je to rychlej upečené a nikdy mi to nepraskne jako ta bábovka, po upečení obyčejně poleju čokoládovou polevou a pak krájím kostky-chuťově stejné a méně práce.


Proto rošt posuneme na vyšší příčku (zejména v plynové troubě ) anebo je podložíme plechem. V elektrické troubě se samostatně nastavitelnou horní a dolní teplotou snížíme dolní teplotu. Formy s teflonovým povlakem se nejlépe hodí pro elektrické trouby.


Jak péct v plynové troubě

Ještě lepších výsledků dosahují v horkovzdušné troubě. Ryby všeho druhu lze péct i zabalené v pergamenovém papíru vymaštěném olejem či máslem. Ideální je, jsou-li ryby menší nebo naporcované či rozpůlené a vykostěné.


Ryba musí být zabalena tak, aby.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения