středa 26. června 2019

Slaby duch na tehotenskem testu

TT z ranní moči a byl pozitivní stím, že čárka byla viditelná dobře nikoliv barevně sytá tako čárka v kontrolní zóně, dnes jsem si dělala test znovu (od jiné značky) a tam pozitivní čárka byla slabší něž včera. Zdravím, dnes ráno jsem si udělala těhotenský test DPO, viz foto - na fotce tenká čarečka splívá s linkovaným papírem. A podle mého oka vidím slabolinkou čárku - ducha, chci jen poprosit zda něco vidíte nebo je to jen moje sugerace…mimonko chceme už dlouho…ale nevím zda je to začátek těhotenství nebo chybný test…menstruaci se měla dostavit včera nebo dnes.


Brala jsem HA roku, na konci ledna letošního roku jsem ji vysadila, menstruaci jsem měla 31. Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo máte s tímhle zkušenost - Mám MS vcelku pravidelně, takže když nepřišla, tak jsem udělala hned ten den test a do minuty se tam objevil úuplně slabý obrys druhé čárky. Tak jsem vyzkoušela druhý den ráno , bylo to to samé.


Včera jsem zkoušela znovu, neobjevilo se nic, až asi po 20. Maminky,včera ráno jsem si dělala test,předevčírem měla být MS, na testu je vidět jen moc malinký slabounký dušík,teda spon mám ten pocit že ho tam vidím,párkrát jsem již těhu byla,ale nikdy jsem netostovala,vždy jsem čekala na verdikt lékaře. DC a druhý 26DC a oba z ranní moči?


Ahoj holky , chtěla bych se vás na něco zeptat,. Kontrolní čárka na testu se přitom většinou zabarví dříve než testovací čárka. Nepropadejte proto panice (nebo předčasné úlevě), pokud se zpočátku ukáže jen jedna čárka. Zkontroluje výsledek testu zhruba po deseti minutách, kdy by už mělo být zcela jasné, zda je pozitivní, či nikoliv.


Také, pokud se v důsledku testu objevil na sobě druhý pás šedé, pak je to spíš jako duch na těhotenském testu. Může to být způsobeno vysycháním nezreagovaného činidla nebo pokud je test moče předán do moči, což vyvolá nadměrné podání kapaliny. Mohu být těhotná, když je na testu slabá čárka? Již týden jsem nedostala menstruaci, je mi na zvracení, cítím se slabá, trpím bolestí zad a břicha, občas mě štípě štítná žláza.


Udělala jsem si těhotenské testy. Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, zda jsem těhotná. První mi vyšel se slabou čárkou a u. RE: duch na těhotenském testu pro mne tenhle duch taky znamenal těhotenství, měla jsem strach, jestli to není rozpitá barva, ale ikdyž byla čárka hodně nečitelná, měla ostré hrany a to mě uklidňovalo. Navíc to byl mama test a ten mi nikdy předtím žádnou čárku neukázal, když byl negativní, byl prostě bílej a kde nic. D tak a mám ísť na CT kvôli tomu čo mi našli na ladvine a chcela som si byť istá že nemôžem byť tehotná tak som si dnes spravila test.


Jak po letech zažehnout jiskru? Jak mluvit o současné situaci s dětmi? Lze se na porod připravit? Ahojke Snazilky #128578; Dnes som si okolo obeda robila tehu testik a vysli mi dve ciarky.


Ale ta druha ciarka bola velmi slaba, len ten tzv duch a po case zmizla. Prsia ma nikdy tak neboleli ako teraz, hlavne bradavky. A vobec nemozem lezat na bruchu a naboku len chvilku, lebo mi je hned zle.


Ale musí se objevit v čase, který je napsaný v návodu. Takže během několika minut, ne za hodinu nebo dokonce druhý den. A musí to být opravdu změna barvy proužku, ne jen že se jinak leskne nebo tak, protože on je trochu vidět i před použitím.


Ahoj, mám už třetím dnem zpoždění, dělala jsem si TT, ta druhá tam je Ale slaboučká, není to teda žádný duch , je normálně vidět okem, ale o dost světlejší, vylezla za necelou minutu. Jinak jsem objednaná na preventivku na gynekologii na 19. Duch na těhotenském testu a případné těhotenství.


Baby myslíte, že môžem byť tehotná? MS by som mala dostať 2. Dnes ráno som si robila test - dní po prvom styku a ukázal mi veľmi slabú druhú čiarku. Aj o tom sa diskutuje na Modrom koníku. Prečítaj si skúsenosti a názory ostatných.


Duch Možná jste už setkala s termínem „ duch “. Tak maminky říkají neznatelné, špatně čitelné druhé čárce na testu. V tomto případě je těhotenství v raném stádiu, hormon hCG se ještě nestihl tak silně projevit na testu. Další test proto doporučují udělat za ony dva až tři dny, kdy čárka bude o něco silnější. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma slabá druhá čárka na těhotenském testu. S přítelem se pokoušíme o mimi.


Například cysty na vaječnících či mimoděložní těhotenství, kdy je plod uhnízděn někde jinde než v děloze. V těchto případech se často objevuje i bolest břicha, takže je v každém případě vhodné vyhledat lékaře, při podezření na mimoděložní těhotenství je to nutné!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения