čtvrtek 6. června 2019

Slabá čárka na těhotenském testu po limitu

Pozorujete na sobě příznaky těhotenství, udělala jste si těhotenský test a objevila se slabá testovací čárka (neboli duch). Slabá čárka na těhotenském testu Od polakova 27. Návod na to, jak interpretovat výsledek těhotenského testu , zná snad každý teenager – jedna čárka negativní, dvě čárky pozitivní, tedy těhotenství. Protože stále nemám žádné těhotenské příznaky a taky jen tak ze zvědavosti jsem zkusila včera odpoledne testovat znovu - a testovací čárka byla mnohem slabší, po limitu sice ok, ale tak na hraně ducha.


MS a pořád nic, břicho občas zabolí, jinak mám bolavá prsa a jsem mírně unavenější. Mě se na testu ta slabá čárka objevila asi až po 20min. Držím palec ať ti to vyjde! Který den se obvykle u takto citlivého testu objeví druhá čárka , které se dá věřit ? Re: Druhá čárka na testu - po limitu a slabá ? Mandelinko, na těhotná zřejmě bude.


To zbylé procento by mohlo být to, že má třeba cystu na vaječníku. Většinou i zcela nejasně rýsující se čárka. Max a slabá čárka po limitu už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. DC (já vím že je brzy) ale udělala jsem si včera test mamatest abych se ujistila že bude bílý. I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Ahoj holky,prosim poradte.


Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Kontrolní čárka na testu se přitom většinou zabarví dříve než testovací čárka. Nepropadejte proto panice (nebo předčasné úlevě), pokud se zpočátku ukáže jen jedna čárka. Zkontroluje výsledek testu zhruba po deseti minutách, kdy by už mělo být zcela jasné, zda je pozitivní, či nikoliv.


Resp druha carka se dobarvi, ale az po limitu. Coz neplati, pisou na krabicce. Prikladam pro predstavu test vyfoceny po peti minutach a pak ten samy po ctvrt hodine. Myslite, ze je to normalni, nebo se mam bat mimodelozniho tehotenstvi?


Založila: viktorie, 14. A co znamená slabá testovací čárka neboli duch na těhotenském testu ? Rádi bychom Pozitivní výsledek po uplynutí limitu. Hledala jsem zkušenosti holek na netu a našla jsem nás takových víc, co stopro neměly dvakrát tak silnou čárku každé dny. Každý výrobce těhotenského testu na příbalovém letáku deklaruje zjištění výsledku do zhruba minut, po uplynutí této doby již není test spolehlivý.


Duch na těhotenském testu. Velmi často se stává, že se při měření objeví testovací čárka , avšak velmi slabá či špatně viditelná. To může mít několik důvodů. Test jsem si dělala hned po vynechání MS a až po pár dnech byla čárka trochu silnější. Takže může to být tak i tak.


Vydrž a zítra nebo pozítří ráno to zkus znova. Co si myslite o testech na kterych je videt druha car ka slabounka po limitu ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения