čtvrtek 6. června 2019

Těhotná i přes negativní těhotenský test

Ahoj holky, ráda bych se vás zeptala, jestli je nějaká šance na těhotenství, když mám negativní těhotenský test. Poslední menstruaci jsem měla 8. Mohu být i přes negativní krevní test těhotná ? Případů, kdy je těhotenský test jasně negativní , ale přesto je žena těhotná , není zrovna málo. Důvodem může být fakt, že se žena testuje příliš brzy a hladina hormonu hCQ není ještě dostatečně vysoká, anebo zpoždění menstruace z jiného důvodu. MS jsem dostala naposledy kolem 20. MS (mám vždy pravidelnou) ale nedostala dělala jsem si TT ale vyšel negativně.


Beru femoston jelikož jsem měla anovulacni cykly ten beru mesice a pred tim jsem brala pul roku estrofem. Negativní testy a zpoždění MS. Můžu být i přesto těhotná. Udělal mi gynekologický (vaginální) ultrazvuk, na kterém byla vidět jen taková malinkatá „buněčka“ – aspoň mi to buňku připomínalo. Není to klišé, že těhotenství je jiný stav.


Zpočátku to může vypadat jako chřipka, „zkažený” žaludek, špatná nálada nebo třeba jako zamilovanost. Ale pokud jste ke svému tělu a mysli vnímavá, můžete svůj stav plný očekávání odhalit dříve než těhotenský test. Dost možná to však bude právě ze stresu a připouštění si špatného scénáře. Po prvních dnech zpoždění jsem si dělala těhotenský test , výsledek byl negativní a včera jsem dělala další, opět s negativním výsledkem.


Proč jsem měla negativní výsledek testu? Je možné, že jsem i přes to všechno těhotná ? Můžete mít negativní výsledek těhotenského testu ze dvou důvodů: Nejste těhotná nebo jste těhotná , ale provedla jste test příliš brzy na to, aby těhotenský test , který jste použila, zachytil „ těhotenský “ hormon hCG ve vašem těle. Nikdy tak dlouhe spozdeni nebylo.


Doktorovi jem volala, ale kvuli nynejsi situaci, maji volno az v kvetnu #128528; stalo se nektere, ze mela tak dlouho TT negativni a presto byla tehotna? I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Dobrý den, na internetu jsem se dočetla, že některé ženy nevylučují v těhotenství hormon HCG do moči (ale mají ho jen v krvi),takže těhotenský test mají negativní a přesto jsou těhotné. Je to pravda a může se stát že některá žena má nižší hCG než je obvyklé v těhot.


Těhotenský test pozitivní negativni Ahoj holky potřebuji poradit. Dala jsem si test minuli týden v sobotu vyšel pozitivně ale se slabou čárkou pak jsem si dala další ve středu tam byly už dvě krásné čárky. Delala sem si těhotenský test a na vysledku byla druhá čárka ne úplně zřetelná ale byla tam. Další už byly čiste negativní.


Neberu žádné hormonální léky ani nic podobného co by výsledek prvního testu mohlo ovlivnit. Může se stát že je test pozitivní a přesto těhotná nebudu? Uveďte prosím e-mailovou adresu svého účtu, na tuto adresu vám bude zaslán ověřovací kód. Přesto jsem si udělala dnes ráno další těhotenský test a opět jasně negativní. Kdyby to bylo čerstvé těhotenství, tak neřeknu, ale výtok z prsou mám už cca měsíce, to už by něco test snad ukázal ne?


Stalo se vám něco podobného? Někdy může test vykazovat pozitivitu, přestože žena těhotná není. Dojít k tomu může například v případě prodělaného spontánního potratu nebo zamlklého těhotenství, po porodu, po kyretáži nebo po interupci, kdy se v krvi nachází ještě zbytky těhotenského hormonu HCG (a mohou tam přetrvávat klidně i několik týdnů). Jeden způsob, jak se ujistit, jestli jste těhotná , je udělat si těhotenský test. Před testováním nemusíte ani čekat, až dojde k vynechání menstruace, protože Digitální těhotenský test Clearblue lze použít již dní před vynechanou menstruací.


Může být těhotenský test negativní , i když jsem těhotná ? Pak je vhodné se vyzbrojit trpělivostí a. Běžně užívané léky jako. Věřím tomu, že test může být falešně pozitivní , ale něco málo z vlastní zkušenosti: když jsem těhotná nebyla, byla vždy jen jedna čárka , ta druhá nebyla světlá ani. To, že jsem těhotná , jsem tak nějak tušila.


A když jsem si po pár bezesných nocích udělala test , ukázaly se dvě čárky. Gynekoložka mi o pár dní později potvrdila, že jsem vážně hodně intuitivní, protože plod byl starý něco málo přes tři týdny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения