čtvrtek 6. června 2019

Kremrole ze zakysané smetany

Kremrole ze zakysané smetany recepty, které budete milovat. Zkuste si uvařit chuťovku podle receptu s fotkami. Tématické fráze: trubičky ze zakysane smetany prozeny. Někdy prostě není čas na pomalé kynutí, důkladné šlehání, urputné míchání nebo několikahodinové tuhnutí v lednici. Někdy je prostě ten správný čas na to, využít nějaký ten superrychlý, na suroviny nenáročný, odzkoušený a léty prověřený recept.


Lívance ze zakysané smetany ozdobíme podle své chuti, nebo můžeme jen posypat skořicovým cukrem. Lívance jsou také vynikající s borůvkami nebo rozvařenými malinami. Na kremrole nepoužívám listové těsto, příliš se drobí a má tendenci ztvrdnout. Z hladké mouky, zakysané smetany , vajec a špetky soli zpracujeme těsto, které vyválíme a natřeme hmotou z roztátéhé sádla, do kterého jsme přidali hladkou mouku. Těsto srolujeme, rozdělíme na stejných kusů a odložíme na půl hodinu do chladničky.


Jeho příprava je velmi rychlá a jednoduchá a kremrolky jsou z něj krásně křehké. Nicméně na kremrole se mi osvědčilo těsto z mouky, tuku a zakysané smetany. Ze všech uvedených surovin vypracujeme těsto, které necháme v chladu alespoň hodinu odpočinout. Jestliže se těsto špatně zpracovává, přidejte trochu smetany navíc. Ještě kolik čeho mám počítat na ten krém ze zakysané smetany na dort o průměru cm.


A mohu tím pak nakonec celý dort potáhnout a pak na boky bud sypnout kokos nebo jestli s marcipánu plot a navrch postavičku ovečky, ještě uvidím, ale určitě ovečku chci. Z tuku, hladké mouky a zakysané smetany zaděláme těsto. Potom ho rozdělíme na bochánků a každý rozválíme na placku a rozdělíme na díly.


Dáme jakoukoliv náplň a zarolujeme. Rohlíčky ze zakysané smetany naskládáme na plech, na který jsme dali pečící papír. Ještě že vás tady mám,jste mi v kuchyni poslední dobou naprosto nepostradatelná. Zkyslo mi mléko a tak jsem hledala využití a udělala tyhle lívance,jen místo smetany to kyselé mléko a nedala jsem prášek do pečiva,ale sníh z bílků a jsou skvělé,vůbec to zkyslé mléko nevadí. A k tomu jsme měli vaší česnečku,tu si objednal synek.


Kremrole ze zakysané smetany

Dělala jsem z jednoho balíčku cukrářských piškotů, jedné zakysané smetany , lžíce třtinového cukru… Ovoce použito ze zahrádky (směs malin a borůvek). Jelikož cukrářské piškoty jsou odolnější vůči tekutině, než klasické, tak jsem postupovala takto: Malou hranatou plastovou misku jsem vyložila potravinářskou folií. Pro všechny, kdo mají na jaře v plánu nějaké rodinné oslavy, mám tip na krém, kterým lze slepit dort. U nás doma totiž na jaře slavíme několikero narozenin za sebou.


I když nejsem žádný zázračný tvůrce, přece jen musím aspoň na některé z nich upéct dort. Namotané kremrole pokládejte na plech vyložený pečícím papírem, před pečením je potřete vejcem – pozor jen těsto, ne kovový okraj, jinak hrozí, že se vám vejce připeče a kremroli po upečení z trubičky bez zničení nesundáte. Recept na vynikající nepečený dort ze zakysané smetany. Rychlý dezert, na kterém si pochutná celá rodina.


FAMÓZNÍ ŘÍZEK Z MLETÉHO MASA A VÝTEČNÁ BRAMBOROVÁ KAŠE! Buchta ze zakysané smetany s ovocem Máslo utřeme s cukrem až se spojí, přidáme vejce a znovu třeme až se hmota spojí. Přidáme zakysanou smetanu, mléko a mouku smíchanou s práškem do. Dort ze zakysané smetany - studený - recept. Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny.


Vše najdete na webu Recepty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения