středa 15. ledna 2020

Mamatest 10 spolehlivost

DPO mi jiné testy - i zcela obyčejné z drogerie - ukazovali pozitivní test. Mamatest mi ukazoval extra slabý stínek. Dle výsledků krve jasně pozitivní. Ahojky holky, tak už jsem z toho opravdu blázen a už nevím co si myslet v úterý 25.


Zjišťuje přítomnost lidského choriového gonadotropinu (hCG), který se objevuje v moči již ve velmi časném období těhotenství. Lidský choriový gonadotropin (hCG) je hormon vytvářený placentou a vylučovaný do moči již krátce po oplodnění. Těhotenský test obsahuje protilátky, které specificky reagují s tímto hormonem. Po ponoření proužku do vzorku vzlíná moč podél membrány.


Tak mamatest mi ukazuje druhou čárku, velmi slabou, ale je tam. Funguje na základě vysoké citlivost na hormon (hCG), který se objevuje v moči již ve velmi časném období těhotenství. Test je vhodný provádět po ukončeném 10. Je třeba však mít na paměti, že spolehlivě určit pohlaví dítěte může jen lékař díky ultrazvukovému vyšetření. Ahojte vsetky #128578; Mam taku trosku cudnu otazku - s manzelom sa snazime o babatko, testy si robim ako diva, ale zatial vzdy negativny vysledok.


Cakala som na vysledok minut, aj ked v pribalovom letaku je napisane, ze po uplynuti minut uz vysledok neodcitat! Nejhorší je si v těhle případech číst diskuze na internetu, to jsi pak nervní ještě víc, z toho co se tam dočteš. Test se provádí ponořením absorbujícího konce proužku do nádobky s močí.


Ahoj holky, prosím Vás o radu. Jelikož je mi už několik dní po ránu špatně, občas i přes den, zkusila jsem si test. Začala jsem taky testovat cca 12.


Holky, který těhu test je nejcitlivětší? A jaká je nejlepší značka? Včera odpoledne jsem si dělala těhu test ( žádná značka, prostě No name) a druhá čárka se mi objevila, kterou viděl i manžel. Byl to s citlivostí a dnes ráno jsem dělala znovu ten samý test a čárka minimální, manžel ji.


Rýchle, jednoduché a spoľahlivé zistenie tehotenstva. Minulý měsíc po tom, co jsem to nedostala, jsem si dělala dvakrát MamaTest od výrobce GS, který mi ukázal, že nejsem gravidní, ale menstruaci stále nemám. K lékaři jsem objednána na příští týden, tak se Vás chci zeptat, zda je MamaTest od výrobce GS spolehlivý na těch 9, jak je uvedeno na obale nebo jestli nějaká z vás má zkušenosti ze ztrátou či zpožděním. Rychlý těhotenský test k sebetestování určený pro zjištění těhotenství z moči. Pomáhá včasné detekci těhotenství.


Nabídka těhotenských testů na našem trhu je obrovská, ale jak vybrat ten nejlepší těhotenský test? Těhotenské testy a jejich spolehlivost Dobrý den ráda bych se zeptala jaká je spolehlivost těhotenských testů, dělala jsem si dva testy a oba jsou negativní, menstruaci jsem naposledy měla v květnu a nyní zatím nic, mám bolesti v podbřišku a kříži, takhle mi vždy začíná menstruace, zkoušela jsem horkou koupel a stále nic. Ogunze Pomohl mi s rychlou léčbou fibroidu a jeho velikost byla x ,cm. Pak jsem začal léky užívat pouze jeden měsíc a teď jsem z toho úplně vyléčen.


Poprvé jsem testovala při zpoždění dní (pondělí), to byl slabý duch, další den byl silnější (oba testy stejné balení). V pátek jsem byla na krvi, HCG 214. V sobotu jsem testovala znovu, 2x (jiné balení), a na obou byl duch téměř nezřetelný. Udělám si těhotenský test a zjistím, jak na tom jsem.


Tak jednoduché to ale není. I když jsou dnes na trhu vesměs kvalitní testy, pokud je použijete nesprávně, může vás výsledek zmást.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения