úterý 29. prosince 2015

Pečení chleba v troubě

Recept na chléb, který mám ještě od mojí maminky. Když se chléb vytáhne z trouby, krásně voní a připomíná mi mé dětství. Podobně postupujte v případě pečení v nádobě – tu zahřejte bez kamene v troubě na roštu rovněž na nejvyšší možnou teplotu. Do nahřáté opatrně vložte vyklopený chleba s papírem (lépe se přesouvá), nařízněte a pečte přikrytý asi minut.


Pečení chleba v troubě

Jak péct domácí chléb v troubě : recepty Vůně čerstvě upečeného chleba nelze srovnávat s ničím. Ve starověku, v každém domě, hosteska sama vyráběla pečené zboží, protože to nebylo možné koupit kdekoli. Pečení chleba v peci, dům ještě není dokončen. Téměř hotový propecia chléb, vyjměte z trouby, postříkejte vodou a dejte na pár minut další topcaty. Teplý chléb si z trouby jemně osvěžte a postupně jej ochlazujte, přikryjte hadříkem (nikoli páskou) ke spodní části bochníku, aby byl přístup k vzduchu.


Pečeme v troubě prvních minut na 220°C (s hrnkem horké vody v troubě ), dalších cca minut na 1- 200°C (už bez hrnku). Po těch prvních minutách ještě jednou mašlujeme. A když je chleba už dost tmavý, přikryjeme ho alobalem a dopékáme. Tématické fráze: chleba ze sušeného droždí recept na chleba v troubě domaci chleba chleba z trouby super recept na domácí chleba pečení chleba v troubě domaci chleb jak upéct chleba v troubě chleba v troubě domácí chleba video pečení chleba v elektrické troubě recepty na chleba do trouby pečeme chleba v troubě.


Domácí chléb pečený v troubě recepty, které budete milovat. Pokud nemáte pevný vztah s vaší troubou, plný důvěry a vzájemného pochopení, hrozí domácí krize. Pekáč po minutách můžeme vytáhnout z trouby ven. Během pečení můžeme sem tam rozprašovačem pokropit samotný chleba. Pak po těch cca min.


Každá trouba peče jinak, proto si upravte čas toho pečení podle vaší trouby. Méně vysušují – tento typ trub má též tendenci být vlhčí než elektrická trouba, protože spalování plynu uvolňuje do vzduchu v troubě určitou vlhkost. Proto se v ní masové pokrmy pečou daleko lépe. Zato však vlhké prostředí zabraňuje vytvoření křupavé kůrky v případě pečení chleba nebo jiného druhu pečiva. Tentokrát se mi povedlo těsto řidší, což nevadí, jen chleba nemá tak hezké bříško.


Pečení chleba v troubě

Když do tekutiny rozmixujeme jednu mrkev, nemusí tam být, jen se mi líbí jak těsto obarví. Chléb pečený v troubě je výborný, dolaďujeme kořením, příště chci vyzkoušet i přidání sýra. Předehřejeme si troubu na 2stupňů, těsto dáme na plech , vytvarujeme z něj bochánek, posypeme semínky a kmínem a potřeme vodou s octem. Poté dáme chleba péct do trouby, během pečení můžeme potírat vodou s octem.


Za půl hodinky máme hotový skvělý domácí chleba. Jinak připálený hrnec jde odmočit studenou vodou. Jana: ocet tam v tom množství není vůbec cítit a přidává se tam o jako konzervant. Ale můžeš použít i citronovou šťávu. Mohu Ti za sebe slíbit, že určitě budu tvé stránky navštěvovat a získávat tak cenné rady při pečení chleba.


Jsem také závislá na pečení chleba v remosce a byla jsi to Ty, která mne na to pečení nasměrovala. Protože mi na chalupě špatně funguje trouba, tak jsem velmi potěšeně uvítala rady s pečením v remosce. Pekla jsem to teda v elektrické troubě na 200°C skoro hodinu a půl, ale výsledek stojí za to.


Tématické fráze: pečeme chleba v troubě chleba ve vajíčku chleba s vajíčkem v troubě chleba ve vajíčku zapečený chleba pečený v troubě chleba ve vajíčku recept zapečený chleba s vajíčkem chleba s vajíčkem z trouby chleba s vajickem chléb v troubě s vajíčkem chleba ve vajíčku se sýrem zapeceny chled vtroube s vajickem a salamem pečení chleba recept pečeme. To neznamená, že troubu nemám ráda nebo mi špatně peče. Chleba peču v remosce – víc jak rok jen v ní. Troubu mám teď opravdu skvělou – Siemens.


A kromě chleba naopak v remosce téměř nic jiného nepeču – chleba ve 1, ostatní pečení čehokoliv v v troubě. K pečení není potřeba pekárna. Těsto na tento chléb kyne nejméně hodin. Proto je vhodné si těsto připravit před odchodem do práce a po příchodu z práce už jen chleba upéct.


Nebo těsto připravit večer, nechat kynout přes noc a upéct v sobotu ráno. Tak já dělám sádlo již několik let také v troubě v kameninovém hrnci, který mám na pečení chleba. Dostala jsem vnitřní sádlo v kuse, které jsem upekla v troubě a ze stejného prasátka jsem dostala už vyškvařené sádlo, no a kupodivu po ztuhnutí vnitřního sádla z trouby bylo tužší, což normálně je vždy opak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения