středa 22. srpna 2018

Reset myčky fagor

Myčka hlásí poruchu F2. Ahoj všem, převezla jsem si myčku ( FAGOR ) a hlásí mi poruchu F, bohužel návod k užívání zůstal doma, nemáte s tím někdo zkušenosti? Děvčata, na pračce najednou chyba F0 a ted rozlisuju programy… Na st.


Bohuzel manual uz nemam a nemuzu nikde stahnout. Zkousela jsem pracku vycistit sajrajtem do pracky, ma to spodni filtr, ale ten nevim, jak se cisti… Dekuji! DEEP CLEANING The Nastiest Car Ever! Někdy stačí myčku úplně vylít, nejlépe dnem vzhůru, a poté ji nechat alespoň jeden den otevřenou vysušit. Complete Disaster Full Interior Car Detailing Transformation!


Dobrý den, přestala nám fungovat vestavná myčka FAGOR ( chyba F4), podle různých návodů jsem ji vyčistil a stále nejde a opraváři se nějak nehrnou ji opravit. Vyndal jsem čerpadlo, abych ho vyzkoušel zda funguje, ale nevím jak ho zapojit nebo ho proměřit. Sice to trvalo déle protože jsem myčku vymontoval z linky naklonil aby vytekla voda jak radí pan Oldřich a protože chyba stále svitila, tak jsem ještě rozebral přední kryt myčky a dno a vše vytřel do sucha.


Vodu jsem pracne odcerpal a po zapnuti se chyba opakovala. Me tohle mycka udelala, kdyz ma draha presypala sul. Pote reset a spusteni mycky.


Samozrejme vyskocila chyba uzavreneho privodu vody, po otevreni vody vse ok. Ahoj Všem,supr stránka,taky jsem se hned zaregistroval,díky za rady. Již delší dobu so občas stalo že my myčka Fagor hlásila tuto poruchu občas,pak to došlo ale k tomu,že jednoho dne prostě konec a chyba Fjiž nechtěla zmizet,po vypnutí čerpadlo dál jelo ale display byl černý.


Díky Vám jsem se do toho pustil,můj předpoklad byl plovák,že bude zanesen. Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Znovu jsem tedy odcerpal vodu z odpadu a zavrel privod vody, aby nemohla po spusteni natekat.


Najčastejšie poruchy a ako sa im vyhnúť. Umývačky riadu pomáhajú každý deň žienkam v domácnosti s ich povinnosťami. Je potřeba opravit (F9- chyba rozvodů-vyměnit vypouštěcí ventil), nebo použít na náhradní díly. V návodu jsou popsány poruchy F- F kromě Fa F4. Vestavná myčka Fagor 1VF-IX nebo podobný model.


Nejde slyšet žádné čerpadlo, které by se snažilo vodu odčerpat. Přijde mi, že myčka nepozná, že je v ní voda a nesnaží se ji tedy ani odčerpat. Pokud to neudělá, odšroubujte a vyčistěte odpadní síto i čerpadlo na dně mycího prostoru.


Jestli ani to nepomáhá, odčerpejte vodu ručně. Zaplaťpámbu za sdílení zkušeností na Internetu - člověk nemusí věřit všemu, čím nás krmí takyodborníci. V takovém případě ji restartujte – dlouze zmáčkněte spínací tlačítko.


F Chyby signalizované pračkou. Pračka Vám může po nějaké době psát chyby začínající F. Tady jsou jejich vysvětlivky: F- Napouštění vody - Elektroventil sepnutý po dobu minut, ale presostat nezaznamená naplnění pračky vodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения