úterý 25. dubna 2017

Bezlepkový chléb

Péct bezlepkový chléb je podle mého velká alchymie. Někdy mi připadá, že to závisí i na počasí. Mouky na chléb si míchám doma a se složením chleba dost experimentuji.


Zkusila jsem několik hotových chlebových směsí a nedařilo se mi. Bochníčky byly většinou tvrdé jako podešev, těsto slité a mazlavé, nevábné. Formu s vykynutým těstem vložíme do trouby vyhřáté na 2°C a zprudka pečeme minut, pak teplotu snížíme na 1°C a dopékáme asi minut.

Upečený chléb vyndáme z formy a necháme na mřížce vychladnout. Bezlepkový chleba podáváme podle chuti. Co by si člověk počal bez chleba?


Upéct dobrý bezlepkový chléb není jednoduché, ale stačí mít dobrý recept a zvládne to každý. Než jsem ten svůj našla, tak jsem svými chleby mohla klidně rozbíjet i okna, jak byly tvrdé. Pak jsem na něj narazila a od té doby je můj nejoblíbenější.


Semínka udržují chléb vlhký, navíc dodáte tělu vlákninu, kvalitní tuky a minerální látky. Semínka můžete použít jakákoliv jiná (chia, slunečnice, dýně, apod.).

Z nakynuté směsi si odeberte cca 100ml (asi - lžíce) na příští chléb ! Ak nemáte na výber a lepok je váš úhlavný nepriateľ, naučte sa, ako sa vyhnúť bezlepkovým „bezchutinám“, a vezmite veci do vlastných rúk. S týmito tipmi sa vám chlieb určite podarí. S bezlepkovým pečivem je problém. To ví každý celiak, tedy člověk, který musí držet bezlepkovou dietu.


Pečivo je drahé a ne každé, které koupíte v obchodě, chutná dobře. Proto pro vás máme tip na vyzkoušený výborný bezlepkový chléb. Proto jsem se vydala i touto cestou, abych pomohla těm, kdo tuto dietu potřebují. Tato dieta se nesmí brát na lehkou váhu.


Lidé, kteří tím trpí musí jíst vybrané potraviny, které neobsahují lepek, který je obsažen v mnoha surovinách. Náš chléb je také možno zakoupit na e-shopech freshbedynky. Já peču ještě jiný chléb a je naprosto úžasný.


Ani nedělám kvásek, jen droždí rozdrobím do mouky, zaleju vlažnou vodou, přidám špetku cukru a nechám asi minuty. Potom přidám vše ostatní, dám. Znáte tu vůni právě dopečeného chleba? A ještě když má křupavou kůrčičku, přesně tak jak máte rádi?


Poradíme Vám jak si upéct čerstvé bezlepkové pečivo u Vás doma a podle Vašich představ. Tento chléb není můj výmysl, ale už ho chvilku peču a stihla jsem něco vychytat.

A jelikož vás tento recept poptávalo opravdu hodně, rozhodla jsem se sepsat své poznatky, včetně receptu, do samostatného příspěvku. Irsko jednoduchý ječná mouka knih. Recept na chléb , který mám ještě od mojí maminky. Když se chléb vytáhne z trouby, krásně voní a připomíná mi mé dětství.


Mrkněte se, co jsme si pro Vás připravili na poli bezlepku! V tomto bloku najdete nově přidané lokality, informace ze světa bezlepkového cestování, ale také tipy na nějaká dobrá bezlepková jídla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения