úterý 18. prosince 2018

Bandorka

Tak snad mi to odpustíte a zůstanete mi i nadále věrné. This site won’t let us show the description for this page. Skupina pro ty, kteří sledují můj blog, háčkují podle mých návodů a nechtějí, aby jim něco.


User Activity No activity to display. Skills No skills entered.

Natočila jsem vám video, protože si nevíte rady, jak na správné překřížení čelenky. Omlouvám se, ale natáčení pro mne totální novinka. Návody a videa na háčkování.


V dnešním návodu si spolu uháčkujeme improvizovanou ochrannou pomůcku – roušku na obličej. Roušku vždy podšijeme bavlněnou látkou, aby byla účinná a dodržujeme hygienická pravidla. Bandorka : Motýlek - Diy Crafts.


S tím, že se možná bude někdy hodit. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Aug This Pin was discovered by Jitka Vnoucek. Zůstaňte v bezpečí a chraňte své zdraví. Milé háčkařinky, jestli jste právě nemocné, tak nezapomeňte na zvýšený příjem vitaminu C! A držíme palce, ať se brzy uzdravíte! I used yarn Mirka of the Czech yarn producer Niťarna Česká Třebová. It is 1 cotton, ecologically dyed.


The skein has grams and meters. If you possibly find a similar yarn substitution, which suits this pattern, please write it to the comment for the others also interested in this crochet pattern. JANA Srdečně Vás vítám na mém blogu. Jmenuji se Jana a nechám Vás nahlédnout do světa mých malých i velkých radostí.


Mám ráda svou rodinu a domov,který jsme si vybudovali, vše co je spojené s přírodou,venkovský styl bydlení,Provence,ruční práce a čokoládu. Obdivuji moudrost našich předků a kouzlo starých řemesel. U Ilonky Vítám vás na svém blogu :) Jmenuji se Ilona.


Miluji bytové dekorace a doplňky, které mají svůj příběh a své kouzlo, ráda tvořím, peču a fotím. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. I could not find any way to break it down into multiple charts at runtime.

Velikonoční omalovánky před hodinami Dědečkova zahrada. Karanténa, den před hodinami Fotografie,jen tak si fotím. První včelka před hodinami cestou necestou.


Cyklovýlet před hodinami Sincerely Helena. The website is created in unavailable , currently located in United States and is running on IP 216. Krása je všude pro toho, kdo ji chápe a chce. Podala jsem daňové přiznání. Mám za sebou pět týdnů v nové práci.


Viděla tak dvacet filmů, z toho některé i třikrát, protože jsem u nich mockrát usnula. Jednotlivé záznamy s odkazem jsou do tohoto katalogu ručně přidávané, kontrolované a aktualizované.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения