pátek 8. ledna 2016

Banánový chlebíček kitchenette

Toto je recept ve kterém zužitkujete hnědé přezrálé banány, ale v mém případě nechávám banány přezrávat speciálně kvůli tomuto receptu. Minulý rok jsem strávila s Grétou pár měsíců na Bali a jednou za čas jsme chodili do Starbucks speciálně kvůli této banánové buchtě s vlašákama a nezapomenu jak jsem se těšila až budu mít zase troubu a budu si moct. Banánový chléb je u mě doma celkem evergreen.


Banánový chlebíček kitchenette

Nevím jak u Vás, ale hnědé banány, které už nikdo nechce jíst, prostě jednou za čas doma máme a právě tyto přezrálé banány jsou na jeho pečení potřeba, jsou dokonce nezbytnou ingrediencí. Banány také můžete jeden po druhém zamrazit a až jich bude dostatek, pustit se do. Těsto vlijte do připravené formy na biskupský chlebíček a pečte v předehřáté troubě zhruba minut. Zda je chlebíček upečený, vyzkoušejte špejlí. Jestliže zapíchnete špejli do středu chlebíčku, musí zůstat po vytažení čistá.


Upečený chlebíček vyndejte z formy a nechte vychladnout na mřížce. Musim se priznat, ze v USA uz ziji let, ale zatim jsem nikdy nemela bananovy chlebicek s rozinkami. Naopak se zde casto davaji do testa na hrubo nasekane vlasske orechy.


Bezlepkový banánový chlebíček Znáte to určitě sami, kdy se vám stane, že čas od času šmejdíte po bytě a hledáte něco dobrého na zub. Já to mám takhle se sladkým a protože sladké domů vůbec nekupujeme, je to poměrně velký oříšek najít něco uspokojivého. Každý týden kupuju trs banánů, a skoro pokaždé úplně zhědnou. Obvykle z nich udělám náš oblíbený klasický banánový chlebíček nebo je přidám do ovocného koktejlu. Když jsem se zase chystala na banánový chlebíček , přemýšlele jsem, jak ho obzvlášnit.


Napadaly mě různé kombinace, ale spojení s čokoládou mě. Ať už je vaše odpověď jakákoli, my pro vás máme jasné doporučení: Vyzkoušejte dnešní recept na banánový chlebíček. Pak už ho totiž budete péct znovu a znovu!


Položíme do toustovače, kontaktního grilu nebo na suchou pánev a opečeme z obou stran, aby byl křupavý. Položíme ho na talířek, položíme na něj plátky banánu a polijeme javorovým sirupem. A uvidíte, že u jednoho kousku nezůstanete.


Postup: Žloutky oddělíme od bílků a banány si rozmačkáme na kaši. Přidáme mouku, prášek do pečiva, skořici, perníkové koření, kokosový olej, oříšky, žloutky a pořádně vše smícháme. Těsto je upečené, když zapíchneme do chleba dřevěnou špejli a vytáhneme ji téměř suchou.


Banánový chlebíček kitchenette

Před krájením necháme chlebíček zcela vychladnout a následně ho skladujeme v uzavřené nádobě. Chystáte se na cesty a potřebujete s sebou něco rychlého na zakousnutí s obsahem sacharidů i bílkovin? Z banánů, čokoládového proteinu a kakaa vytvoříte během půl hodinky vláčný fitness chléb, který stačí po upečení jen nakrájet, zabalit a můžete vyrazit!


Angličané však nedají dopustit na pravý banánový dort (banana cake) nebo banánový chlebíček (banana loaf). Tento dezert původně vznikl v Americe, kdy za doby velké krize ve třicátých letech v obchodech hnědly banány, a americké hospodyňky vymyslely, jak je zužitkovat. Výsledkem jsou různé banánové dorty a chlebíčky.


Fit biskupský chlebíček. Báleše od babičky Anežky. Piškotová ruláda s rybízovou marmeládou a šlehačkou. Please wash your hands and practise social distancing.


Check out our resources for adapting to these times. Dlouho jsem se chystala vyzkoušet recept na banánový chlebíček. Na netu je mnoho receptů, které se liší především gramážemi a několika ingrediencemi.


Banánový chlebíček kitchenette

Někdo používá do receptu jogurt, či mléko, jiní vločky, někdo nepoužívá žádný tuk apod. Já jsem se inspirovala na kitchenette , ale trošku jsem si recept opět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения