středa 27. ledna 2016

Mamatest slabá čárka

Teplotku jsem si měřila jen před MS a byla od čtvrtku 3- 3- 3- 3- 3(dneska). Jsem celá rozklepaná, moc po. Ta čárka je hrozně slabá a spíš do šeda než do růžova.


Mamatest dělá duchy, sama jsem se s tím setkala. Pak jsem měla asi dny před ms podezření na těhu, tak jsem šla do lékárny, ale bohužel tam měli jen mamatest , ale stejně jsem ho vzala a vyzkoušela.

Dnes jsem si udělala mamatest. Mám ještě čtyři dny do MS,ale už. Já jsem spokojená se všema testama GS mamatest i Dr. Max je jeden a týž výrobce, jen cena malinko rozdílná.


Slabá čárka , když je v limitu, je taky čárka ! Na všech testech byla slabší než kontrolní a na tom 11ti jednotkovém testu, který jsem si dělala. S přítelem jsme se přes ovulaci poctivě snažili,takže šance je poměrně vysoká.

Ale na testu se mi objevila ta druhá čárka hodně slabounká. Předtím mi na mamatestu nikdy nic takového nevišlo. Návody v těhotenských testech se shodují, že testovací čárka by měla být maximálně o lehký odstín světlejší než kontrolní. Pozor však na falešně pozitivní testy, při kterých může vyjít slabá čárka. TT z ranní moči a byl pozitivní stím, že čárka byla.


Mě se na testu ta slabá čárka objevila asi až po 20min. Chtěla bych se zeptat,zda TT udělal někomu tohle samé jak mě,a přesto byl pozitivní a byli jste těhotné. MS,test jsem si dělala 26. Další test jsem si udělala dnes 28.


AHoj mám dotaz, včera ráno jsem si udělala test nejdřív jsem myslela, že je negativní, ale po cca minutách se tam lehká čárka objevila. Těhotenský test před menstruací. Dle výrobců těhotenských testů je možné testování provádět již před očekávanou menstruací. Zkušenosti uživatelek jsou různé - některým těhotenský test ukázal.


V den očekávané menstruace jen slabá druhá čárka , tudíž jsem to považovala za špatnou manipulaci, druhý den jsem dělala jinou značku testu a tam byla znatelná jen jedna čárka. Ahoj , jsem tu nová a jen jsem se chtěla zeptat, jestli některá nemáte zkušenosti s těhotenským testem - mamtest 10. V prvním a třetím případě byla čárka téměř neznatelná, růžová ani náhodou , v druhém případě se neobjevila vůbec nicméně menstruaci jsem stále nedostala.

Děkuji za odpověď Milá Verčo, ano je možné že jste těhotná. Můžete si udělat test z moči za. Zdravím holky, dnes jsem si dělala těhotenský test protože už jsem to nemohla vydržet mám před ms a objevila se slabá čárka.


Teda já ji vidím a přítel taky. Je to mamatest z první ranní moci ale mám před MS. Dobrý den,za 8dní bych měla dostat menstruaci. Měla jsem podezření na těhotenství, po styku jsem měla ruzový vytok a druhy den jsem začala krvácet.


Den potom jsem si udělala Tt a druhá čárka mě vyšla slabě další negativne a stále kravácím již druhy den,ale menzes ještě mít nemam. Slabounká čárka značí nízké HCG. Může být slabá , ale musí sílit, co tři dny musí být silnější.


Je to takové orientační, ale aniž bych tě chtěla strašit, napíšu svoji zkušenost, v únoru to bylo stejné, čárka hned v limitu, nebyla extra slabá , ale silná taky a tak nějak pořád stejná, takže týden odběry co dva dny, kontroly, HCG.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения