pondělí 15. srpna 2016

Banánový chlebíček bez mouky

Stačí pár minut a banánový chlebíček nebo muffiny můžete mít na stole. Nemáte chuť na pečivo, které je vyrobené z mouky a rádi byste ochutnali něco nového? Vyzkoušejte tento banánový chlebíček.


Banánový chlebíček bez mouky

Je chutný a nenáročný na přípravu. Bezlepkový banánový chlebíček Znáte to určitě sami, kdy se vám stane, že čas od času šmejdíte po bytě a hledáte něco dobrého na zub. Já to mám takhle se sladkým a protože sladké domů vůbec nekupujeme, je to poměrně velký oříšek najít něco uspokojivého. Líbí se Vám tento článek?


Banánový chlebík bez mouky a cukru. V míse smíchejte mouku, kypřicí prášek, skořici a rozinky. V druhé míse rozmačkejte banány a přimíchejte máslo, vanilkovou esenci, vejce a mléko.


Banány oloupeme a podrtíme šťouchadlem na brambory. Přidáme vejce, vanilku a olej a promícháme. Mandle rozsekáme v sekáčku nebo mixéru na hrubost krupice a přidáme spolu s cukrem, solí, práškem do pečiva, sodou a kokosem k tekuté směsi. Těsto je upečené, když zapíchneme do chleba dřevěnou špejli a vytáhneme ji téměř suchou. Před krájením necháme chlebíček zcela vychladnout a následně ho skladujeme v uzavřené nádobě.


Abych pravdu řekla, k pečení bez mouky a cukru jsem většinou dost skeptická. O to větší mám radost, že chlebíček jen z máku, vajec, banánů a tvarohu funguje parádně! Je krásně vláčný, plný živin z máku a bílkovin z tvarohu a ještě to je ideální způsob, jak spotřebovat přezrálé banány. Pak už totiž ani není třeba doslazovat!


Banánový chlebíček bez mouky

Opravdu někdo ještě potřebuje další recept na banánový chlebíček ? Sama jich tady mám sedm nebo osm, plus spoustu dalších podobných. Ale věřte mně, tento by vám ve své sbírce neměl chybět. Už jen proto, že je z celozrnné mouky a bez přidaného rafinovaného cukru.


A taky s kokosovým nebo olivovým olejem, medem a. Banány rozmačkejte vidličkou, aby vznikla taková hustší kaše. Dnes tu pro vás mám recept na banánový chleba. Nevím proč, ale tento recept stále měním a zkouším různé typy mouky , různé množství oleje, ale chtěla jsem připravit takový recept, aby suroviny byly běžně dostupné a levné.


Banánový chlebíček bez mouky

Pekla jsem, pekla banánový chlebíček bez lepku a ze samých dobrých a zdravých věcí. A pro jistotu jsem ho upekla hned dvakrát, protože ten první se mi nějak nezdál. Proto jsem pozměnila receptu a pro jistotu dala péct druhý kousek. Nutno říci, že se nakonec povedly oba a chuťově jsou naprosto úžasné. Bez mouky , bez cukru, bez mléka a bez tuku.


Asi jste si všimli, že nás s Pandou tyhle recepty poslední dobou prostě baví, a že jsme si zamilovali pracovat kokosovou moukou. V zásobě jich pro vás máme ještě mnoho, proto nezahálejte a zkoušejte je #128578; U nás tyhle buchty vydrží sotva den, vždy si je přikusuji ke kávě nebo. Vyberte si ze stovek receptů na Veganský banánový chlebíček , které se vám budou snadno a rychle vařit. Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření Veganský banánový chlebíček.


Užijte si objevování nových porkrmů a jídel z nejlepších Veganský banánový chlebíček receptů z čech i ze světa. Dneska pro vás mám náš oblíbený recept na banánový chleba! Recepty jako je tento mám moc ráda. Je to rychlé, snadné, výborně to chutná a ještě je to bez cukru.


Pokud máte doma pár přezrálých banánů, dejte se do pečení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения