čtvrtek 15. března 2018

Oprava hlavy motoru cena

Provádíme opravy všech typů zážehových, i naftových motorů. K té máme blízko už jen proto, že nám veteránismus koluje krví a sami několik veteránů vlastníme a také proto, že majitel firmy vystudoval obor spalovacích motorů na ČVUT. Samozřejmostí generální opravy je oprava hlavy. Blok motoru je konstrukční část víceválcového spalovacího motoru nebo jiného pístového stroje, která v sobě obsahuje několik válců - pracovních prostorů.


Oprava hlavy pomocí výměny ventilů.

Pro kompletní výměnu ventilů se rozhodneme v případě, kdy došlo k závadě především na základě namáhání a opotřebovanosti. Vyměnit bude ale třeba i ventilové sedlo a obě nové součástky následně nainstalovat do hlavy motoru. Obrovským pomocníkem může být v tomto případě. Tuto zkoušku provádíme tlakováním a ponořením hlavy do vody, která je ohřáta na 90°C, tedy imitujeme provozní zatížení hlavy.


Na běžné hlavy vlastníme přípravky, na nové nebo atipické jsme schopni pružně přípravky vyrobit podle hlavového těsnění. Rovnání dosedacích ploch hlav i bloků motoru. Zdravím, jaká je zhruba cena při přetěsnění hlavy a vany?


Byl jsem bez auta týdnů a teď taková suma.

Na svary námi provedené se vztahuje záruka měsíců. Pokud je u motoru zajištěna normální funkčnost zbylých částí (chladící okruh apod.), je životnost hlavy srovnatelná s novou. Opravy-výměna vodítek ventilů Při nadměrném opotřebení vodítek ventilů je nutno tato vyměnit, jinak nelze dosáhnout souososti. Můžeme tak našim zákazníkům nabídnout nejen opravu hlavy motoru 1. HTP, ale i kompletní generální opravu motoru 1. Po této kompletní opravě najede motor při pravidelné správné údržbě dle zkušeností našich zákazníků dalších cca 1tis.


Těsnění od sebe odděluje hlavu či hlavy válců a samotný blok motoru. Zde se nacházejí i sací a výfukové ventily. Hlavy musí odolávat tlakům ve spalovacích komorách a oddělovat od sebe kanály, které jsou určenu pro motorový olej a chladicí kapalinu.


Kapaliny se nesmí smíchat. K tomu ale bohužel dojde v případě. Mnoho poruch motorů od závad chlazení přes poruchy rozvodového mechanismu po zadření klikové hřídele začíná nebo končí poškozením hlavy válců. Značné množství závad vznětových (dieselových) motorů souvisí s poškozenou hlavou válce motoru.


Cena nové hlavy přitom může vystoupat až na několik desítek tisíc Kč. Většina autoservisů nabízí pouze repase hlavy tohoto motoru , ale kompletní generální opravu nejsou schopni v požadované kvalitě zajistit. Důvodem je technologie výroby tohoto motoru , kde je blok motoru vyroben jako jeden celek, který není určen k demontáži a opravě, ale pouze celkové výměně.

Opravy bloků motorů Na blocích motorů opravujeme nejčastěji hlavní uložení, dále praskliny na stěnách i mezi válci a vyražené otvory, bloky se brousí a přerovnávají se jejich vrchní části. Vše odborně a se zárukou. Při opravě motoru vždy používáme certifikované motorové díly renomovaných dodavatelů a servisní postupy doporučené výrobci motorů. Ceny jsou uvedeny bez DPH.


Cena motoru z vrakoviště také není zanedbatelná. Vy ale nevíte co kupujete, protože bez demontáže to nelze zjistit. Kupujete zajíce v pytli.


Naproti tomu generální oprava vašeho stávajícího motoru vyřeší váš problém spolehlivě a se zárukou. Je na první pohled sice dražším řešením, ale ve výsledku. U motoru Avia typ 712. Po dohodě je možné provést opravu motoru v rozsahu prací stanovených zákazníkem ( např. polomotor ). Neopravitelné díly ( např.prasklá klik. hřídel, vadný blok motoru ) budou účtovány nad uvedený cenový limit.


Podmínky montáže a provozu. Vždy se snažíme najít jádro problému a vyměnit jen rozbitý díl, tak, aby vás oprava stála co nejméně. A abychom si byli vždy jistí, že opravujeme ten správný díl, používáme moderní typy diagnostiky. Nové písty, válce, nová ložiska atd. Generálka motoru = generální oprava , tj.


To by asi vyšlo na víc než cena nového auta.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения