středa 23. října 2019

Pračka neodtéká voda

To, že není voda z pračky vypuštěna, může být způsobeno i jinou závadou, např. V tomto případě pračka zastavuje další pokračování programu, což může být uživatelem vyhodnoceno jako pračka nedokončila program a zůstala v ní voda. Pro správnou identifikaci závady je tedy vhodné buď.


Pračka ani neodstřeďuje. Zkontrolovala jsem hadici a vše je v pořádku. Vyndala jsem i filtr, který u této pračky, řekněme, nevypadá jako filtr.


Má to jen takový uzávěr na šroubování a za ním není vůbec žádné sítko nebo tak podobně. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Prací program dávno skončil, v pračce ale pořád zůstává voda.


V takovém případě máte nejspíš ucpaný odtokový filtr – musíte jej vyšroubovat a ručně vyčistit. Pomoc neodtéká pračka - Prosím o pomoc, prala jsem a pračka se najednou zastavila svítí a nic nedělá, dívala jsem se dovnitř a je plná vody, co mám dělat? Proč pračka vodu nevypustí?


Máme parčku Elektrolux, s bočním plněním a nechce mi odtékat voda. Vyčistila jsem filtr, byl tam nějakej čurbes, myslela jsem, že z koberečku, který jsem prala, ale voda stále neodtéká , tak zkoumám dál a objevila jsem v tom prostoru pro filtr nějakou dírečku, ze které jsem vytáhla kus něčeho - asi ponožky - roztrhané. Myčka nejde spustit, zůstává v ní voda nebo po skončení programu nevysouší nádobí.


Nejste první ani poslední, kdo tyto problémy řeší. Sepsali jsme návo jak odhalíte nejčastější poruchy – a pokud je to možné, jak je svépomocí také vyřešíte. V prace mi ted stoji zabahnena, smradlava voda.


Filtr, ktery je dole jsem odmotovala a vycistila, kam jsem dostala rukou, z tama jsem vytahla spoustu bahna, ale porad to nestaci. Takze mam ucpany odpad piskem a bahnem, stejne tam ten spodni odtok. Jinak pracka normalne dal funguje. Když zapnu praní, normálně vodu napustí, ale už ji nevypustí a zastaví se. Voda zůstane v pračce a ve fitru (po uvoolnění filtru všechna voda vyteče).


Filtr jsme opakovaně čistili, ale nepomohlo to. Ucpání čerpadla může vzniknout nezachycením zbytků jídel nebo cizích těles jemnými sítky a čerpadlo zablokovat. Mycí voda neodtéká a stojí nad sítkem.


Postup demontáže je uveden v návodu spotřebiče. Při čištění čerpadla dbejte na to, abyste se nezranili o skleněné nebo špičaté. Bohužel, v bubnu mi zustala voda a nešla nijak jinak vypustit, než otevřít dvířka a vytopit si celou koupelnu. Mohu poprosit o radu, čím by to mohlo být? Měli jsme tam ještě prádlo, když se to seklo, tak jsme vypustili vodu přes hadici zepředu a nechali prádlo ještě odstředit (čerpadlo bylo slyšet).


Dobrý den, přestala nám odtékat pračka , vyčistili jsme filtr, ale nepomohlo to. Děkuji za rady a případné nabídky. Co se může také stát, je poškozené topné těleso.


To zapříčiní nedokonalý ohřev vody, často ji neohřeje vůbec. Prádlo se tak pere v ledové vodě. Tuto závadu zjistíte podle toho, že prádlo není vyprané a pračka je během praní studená. Hledala jsem sítko na vyčištění, ale nenašla jsem. Mám cestavnou pračku a žádná dvířka jsem nikne neobjevila.


Tak to mi dělá pračka taky sem, tam nevím čím to je jelikož jsem teď pračku čistila celkem důkladně dvakrát po sobě. Pomoc neodtéká pračka – Prosím o pomoc, prala jsem a pračka se najednou zastavila svítí a nic nedělá, dívala jsem se dovnitř a je plná vody , co mám dělat? Používejte pouze sůl určenou pro myčky. Tam, pokud vyšroubuješ ,,zátku začne vytíkat voda a zároveň tam můžeš nalézt i nějaký bordýlek.


Ahoj, nemá Tvá pračka tzv. Může se jednat například o ucpanou odtokovou hadici od pračky třeba ponožkou a tím pak neodtéká voda z pračky. Další možností je také vadné čerpadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения