středa 27. listopadu 2019

Švestková povidla v troubě bez míchání

Tématické fráze: svestkova povidla recept na švestková povidla v troubě nejlepší švestková povidla švestková povidla recept recept na domaci švestková povidla domaci svestkova povidla v troube jak se dělají švestková povidla vareni povidel bez michani jak se dělají povidla domácí švestková povidla domácí povidla v. Od svých odběratelek a klientek jsem dostala jasný úkol :-). Najít a otestovat snadný recept na švestková povidla , která se dělají v troubě bez míchání a jsou ideálně bez cukru. Jelikož jsem byla sama zvědavá, jestli takový recept najdu, pustila jsem se do hledání.


Uvařte (tedy spíše upečte) si úžasná voňavá švestková nebo hrušková povidla z trouby – rozumějte bez míchání , připalování a hodin u sporáku!

A pak vyzkoušejte některý z ověřených receptů, v nichž se vám budou povidla hodit po celý rok. Krásně voní po skořici a rumu! Makový závin se švestkami a těstem jen ze surovin! Krok 4: Že jsou povidla hotová, poznáte tak, když v nich projedete vařečkou a zůstane po ní prázdná stopa, jak jsou hustá. Vyberte si ze stovek receptů na švestková povidla bez míchání pečená v troubě , které se vám budou snadno a rychle vařit.


I ze švestek, které nebyly moc sladké a šťavnaté, jsou povidla jako od babičky. Musím upřímně říct, že lepší povidla jsem snad v životě nejedla!

Povidla pečená v troubě bez míchání jsou prostě famózní záležitost a to bez diskuzí! Když si vychytáte sladkost a hustotu dle vašeho gusta, tak už nikdy více nebudete chtít vařit jiná povidla. Je to fakticky bezpracné, žádné mnohohodinové.


Babiččina povidla bez cukru a míchání rozlijeme do sterilovaných sklenic, uzavřeme a postavíme na víčko. Povidla jsou trochu kyselejší, ale moc dobrá a hlavně bez cukru. KEHLwd Troubu mám od firmy MORA v rámci spolupráce. Nevíte co vařit k večeři? Re: Švestková povidla bez míchání Kdysi jsem zkoušela jablečná povidla s octem, ale nic moc.


Já švestková povidla dělám tak, že švestky umelu na masovým strojku (sítko s většími otvory), vařím bez cukru - nepřipalují se (míchám tak á min) na hrnec dám vyšívací kruh do kterého dám gázu-takže sporák mám čistý. S přípravou povidel je dobré začít v pozdní odpoledne až navečer a naladit se na noc krásně provoněnou švestkami a kořením. Trochu nám to připomene blížící se Vánoce, při kterých již brzy budete moci povidla využít. A to do koláčů, buchet, cukroví, nebo jen jako zdravé mlsání bez řepného cukru.


Narozdíl od klasických marmelád a džemů si však na jejich výrobu doma troufá málokdo. Panuje totiž mýtus, že jde o pracný proces. My vás ale přesvědčíme o tom, že to jde i bez několikahodinového míchání.

V kuchyni vždy otevřeno. Delame takto uz nekolik let. Bez michani to bohuzel neni, michat se musi. Pripalene hrnce mi zachranilo posypani dna jedlou sodou, zaliti malou vrstvickou vody a dat pomalu varit - za nejakou dobu se ode dna odloupne cerna oplatka a nerezovy hrnec byl pod tim vzdycky v poradku. Vynikající švestková povidla , kterou máte připravenou téměř bez práce.


Nemusíte stát při sporáku, neustále míchat, aby se vám náhodou něco nepřipálilo. Existují již recepty, které vám usnadní práci. Vždyť řekněme si pravdu, ještě za časů našich mladých jak jsme vařívaly povidla. Velký hrnec před domem, střídačka při míchání.


Zdravíme kuchařky a kuchaře. Na povidla v troubě jsem nikdy nenašel odvahu protože mám strach o pekáč :-) Jaký pekáč máte vyzkoušený? Jinak babička říkávala, že povidla jsou hotová tehdy, když je kápnete na papír a ony se nepromočí. I když je fakt, že to vyžaduje hodně a hodně času, spíš se dostávám ke 4. Přečtěte si, jak jídlo správně připravit a jaké si nachystat suroviny.


Vše najdete na webu Recepty Fitweb. Omyté švestky zbavíme pecek a stopek, rozloupáme, posypeme cukrem, polijeme octem a uložíme na hodin na chladné místo. Vložíme do kastrolu a vaříme na velmi malém plameni asi 4-hodin. Nakonec jsem ale dostala hromadu švestek od tety a chtěla povidla zkusit. Postup jsem přizpůsobila tak, aby byl co nejednodušší.


Nakonec povidla vyšla skvěle, takže jsem se rozhodla pro vás recept natočit. Bezpracná švestková povidla pečená v troubě. Na stromech už dozrávají švestky a přichází ta správná doba právě na domácí povidla. Připravte si švestková povidla téměř bez práce. Vendula Autor Uložit Sdílet Tisk.


V cyklu Vaření s farářem Rudou si ukážeme, jak zjednodušeně připravit výborná povidla bez postávání u plotny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения