pondělí 27. března 2017

Jak rozdělat buben pračky

This feature is not available right now. Please try again later. Nevím,jak vypadá buben této pračky. Jednoduchý a podrobný návod a postup jak připravit pračku Whirlpool na výměnu ložiska.


Není to odpověď, jak rozebrat buben , ale jak tomu předcházet. Jakmile plastovou vanu rozřízneme máme následně přístup k ložisku, které leze vyměnit.

Opravu ložisek opravdu nelze provést jiným způsobem. Jako první přestavujeme podrobný návod přípravy pračky AEG a Whirlpool. Výměna ložiska u pračky Vyměníme ložiska v pračce. Opravujeme speciální technologií všechny typy praček s použitím značkových ložisek včetně technického listu. Chci objednat Jak rozpoznám vadné ložiska?


Ne nechci říci ať změníte šatník jde o to jak působí daný oděv na životnost pračky. Asi bude záležet od typu pračky, ale já to kdysi dělal jakoby zmáčknutím protilehlých delších stran k sobě a vyndal. Nebo tam budou zobáčky, které se, třeba šroubováčkem, zamáčknou a pak kryt půjde ven.

Bližší informace na telefonním kontaktu. Doba opravy je - dní. Cena dopravy je 2Kč ČR, 3Kč Slovensko. No nevím,ale jelikož jsem taková ta sbírací žena co doma najde po zemi strči do kapsy tak se mi podařilo a ne jednou kapse nevysypat a strčit do pračky.


Nějak strašně rachotila a zavolala jsem opraváře. Bylo to něčím jiným,aale v odpadu našel tyčinky do uší a říkal,že kdyby se to ucpalo a zašktlo jinam tak pračka na odpis. Tím chci říct hlavně neper! Mývalice když vidím tvůj podpis není v návodu uvedeno jak to vypustit , nebo jak rozdělat kryt, potom už by nemělo být problém odpojit nějak ten odtok.


LG, která přestala ždímat. Pračka pouze vrčí a buben se netočí. Tak a buden je ze šasí venku, teď přijde ta horší část.


Jak jsem psal výše, buben je sešroubován, ale je má kolem dokola plastové packy, které není možné všechny najednou vyhnout a dat buben od sebe. Použil jsem dláto a část pacek odstranil, aby šel buben rozdělit. Následovalo překvapení v podobě humusu za bubnem.


Ano, jeden desetidekovej sáček kyseliny. A pračku zapnu na půl dávky,aby bylo míň vody. Poradil mi to kamará opravář praček.

Zrovna tak,abych k obyčejnému prášku přidala lžíci sody. Už ale dlouho peru jen v Arielu,tak k tomu nepřidávám nic. Mám pračku plněnou horem,tak můžu rozdělat buben a kouknout, jak vypadá tělísko. Takto vyvářím i rychlovarnou konvici.


V pračce uvízla kostice z podprsenky a při ždímání dělá neplechu. Potřeboval bych kostici vyndat, ale díky malým dvířkům se mi nepodařilo dostat pod buben ani drátem. Předpokládám, že bude třeba pračku rozdělat. Vypadená kostice mimo buben pračky. Neví někdo jat to rozdělat ? Odpověď pro SLAVU , nepodařilo se mi , buben je celoplastový , žadný odmontovatelný kříž ,viz više , hold INDESIT inovoval , buben se nedá vratně rozdělat (nevratně to šlo) a k ložisku (k druhému od řemenice ) se člověk nedostane natož ke guferu.


Ložiska jsou v hliníkovým futru v plastu a ani jsem snim nehnul. Ale nevím jestli to tak má být nebo je někde chyba, jak pračku zapnu, začně dost hlasitě, vrčet, bzučet ani nevím jak to mám popsat, je to slyšet po celé naší bytovce. Nateče voda a je chvíli klid a během praní vydává ty zvuky ještě několikrát, tak nevím.


Prosím zda máte některá zkušenost pište, díky. Super Soused Potřebujete se poradit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения