středa 22. března 2017

Negativní těhotenský test a opožděná menstruace

Opožděná menstruace, negativní těhotenský test Gynekologie Renata 22. Pokud máte negativní výsledek testu a přesto si myslíte, že jste těhotná – proveďte další test v den očekávané menstruace. Pokud je menstruace opožděna , zopakujte test o tři dny později. Pokud si stále nejste jista, navštivte svého lékaře.


Negativní těhotenský test a opožděná menstruace

Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. HA a od prosince mám menstruaci celkem nepravidelnou, tudíž nemůžu s jistotou říct, kolikátý den mensturaci dostanu, minulé rozpětí mezi menstruačními cykly bylo dní a jak jsem výše zmínila, měla jsem tedy pohlavní. Těhotenský test jsem si dělala,ale je negativní je možné,že i. Když oddálit menstruaci každá žena začíná dělat starosti a přemýšlet o příčinách, symptomy PMS, aby se v průběhu těhotenství.


Pokud má menstruace zpoždění více jak dny, je určitě čas udělat si těhotenský test. Jednoduchý těhotenský test proužek koupíte v lékárně, stojí většinou okolo 100Kč. Platí, že dražší testy jsou více citlivé a jejich výsledek je proto spolehlivější.


Potřebovala bych poradit,vždy sem měla MS pravidelnou jako hodinky po dnech,1x sem jí měla zpožděnou před roky,ale to sem byla těhotná a dvě čárky se mi ukázali hned po dnech zpoždění,taky mi bylo blbě a měla sem spoustu dalších přznaků. Případů, kdy je těhotenský test jasně negativní , ale přesto je žena těhotná, není zrovna málo. Důvodem může být fakt, že se žena testuje příliš brzy a hladina hormonu hCQ není ještě dostatečně vysoká, anebo zpoždění menstruace z jiného důvodu. Vydrž 2-dny, zkus test znovu. Můžeš mít opožděnou ovulaci, takže se to teprva všechno chystá, může to být stresem atd.


Když si žena přeje, a nebo naopak velmi nepřeje otěhotnět, první, co si při opožděné menstruaci udělá, je těhotenský test. Menstruaci mám zpožděnou dní, včera jsem si dělala 2x test a vyšel negativní. Dobrý den, moje poslední menstruace začala 1. Už dva dni mám na tamponu stopy krve, ale opravdu málo. Mam partnera se kterým mam pravidelný sexuální styk, ale troufám si říct, ze je chráněny ikdyz antikoncepci neberu.


HCG je zhruba ze spise tehotna nejsem. Vim ze k oplodnění vajíčka dochází až zhruba až dní od začátku menstruace. Máte-li negativní těhotenský test (z moči) vyčkala bych ještě cca týden a test , nedostaví-li se menstruace bych pak opakovala.


Pokud by byl stále negativní , trvaly by Vaše popisované potíže, navštivte svého gynekologa. Udělá krevní testy (vyloučí zánět, těhotenství, hormonální poruchu), ultrazvuk a upřesní tak o jaký stav se jedná. Negativní těhotenský test. Chybějící menstruace , negativní test. Jak zajistit pravidelnou menstruaci?


Balení obsahuje zpravidla dva testy a ty jsou určeny k. Mám opožděnou menstruaci dní, dělala jsem si těhotenský test už dvakrát, ale byl pokaždé negativní. V době ovulace (cca) jsem měla několikrát nechráněný pohlavní styk. Dnes jsem si dělala těhotenský test (levnější varianty). Většinou mám menstruaci pravidelnou a mívám doprovázející vlastnosti.


A co dělat se zpožděním dnů a negativní těhotenský test ? Amenorea po dobu 7-dnů při negativní těhotenský test může znamenat číslo škody v těle. To může být, jak závažné hormonální nerovnováha, únava a banální. Důvody pro nedostatek menstruace je vlastně docela hodně, takže považujeme ty hlavní.


Tak jsem na to zapomnela ale kdyz se nedostavila MS ani za dalsi dva tydny, udelala jsem test znovu a dve carky tam vylitly temer okamzite :) Takze poseckej, nebo se objednej k DR, tam budes mit aspon jistotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения