úterý 10. března 2020

Tesneni pod hlavou skoda fabia

Výměna těsnění pod hlavou – Fabia MPI Závada: Z chladící soustavy se ztrácí chladící kapalina, na olejovém víčku se tvoří emulze z oleje a vody. Play all Mix - GO motoru v domácích podmínkách - Škoda Fabia (1. díl) Mix Play all Mix - Tvrdej Bob Výměna motoru PŘED uhořením! Tesnenie pod hlavou fabia 1. Môže to byť nejaké jemné podfukovanie na tesneni pod hlavou ? Zdravím, je tu další garážový vlog a dneska máme na práci těsnění pod hlavou Felicie.

Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký. Kolik stojí výměna těsněné pod hlavou v neautorizáku-Fabie I. K tomu tesneni pod hlavou , nasi to ted taky resili, bylo to, myslim, za trojku. Teď jsem měl vodu trochu na maximum po odvzdušnění po té pumpě, ujel asi kilometrů, po dojetí opatrně otevřel expanzku. Je mi teda jasný že je to těsnění pod hlavou. Ahoj, chtěl bych požádat o radu.


Chtěl bych se zeptat jestli by jste mi nemohli napsat nějaké orientační ceny výměny těsnění pod hlavou , včet. Těsnění pod hlavu na Škoda Fabia za nejlepší cenu.

Sháníte těsnění pod hlavu na Škoda Fabia ? Srovnejte ceny produktů internetových obchodů. Nově přehlednější a rychlejší. Dojedu za svým mechanikem a říkám mu to, on jj dojeďte výměna těsnění pod hlavou je nutná a začaly rachtat aj rozvody, v neděli sem to dovez, dnes mám auto - hlava zkroucená slíznuto asi o 0. Z chladiacej sústavy sa strácala chladiaca kvapalina.


Nikde nič pod autom netieklo takže som to vylúčil. Vypustíme chladiacu kvapalinu, odpojíme spodnú hadicu. Postupujeme asi nasledovne: 1. Demontujeme kryt motora, odpojíme akumulátor, hadice a káble pripojené k hlave a saniu, alebo škrtiacej klapke (klapka, sacie aj výfukové potrubie zostávajú na hlave). Skoda fabia - praskly tesneni pod hlavou. MPI 8V vymena tesnenia pod hlavou.


Kompletní rozborka vozu Škoda Octavia. Pokud se hledá únik chladicí kapaliny, musí se hledat načervenalé místa na motoru. To zanechává fridex svou. HLAVA VÁLCŮ A) demontáž 1. Jsem smířen s tím, že budu měnit těsnění pod hlavou.


Potřeboval bych pár rad ohledně povolování šroubů, abych je nezalomil a případně co vše demontovat (jestli na hlavě nechat svody a odpojit od nich jen vstřikovací jednotku a 1.díl výfuku (což asi taky nebude med).

Presvedčte sa o kvalite nášho tovaru a výborných cenách. Ja hovorim o cene za pracu za demontaz a montaz hlavy. Oprava rozvodů a výměna těsnění pod hlavou. Zjistil jsem ubytek chladicí kapaliny - je asi 1cm pod ryskou min. Víčko od oleje má zespod žlutou emulzi.


Vadné tesnenie pod hlavou fabia MPi. Nové těsnění pod hlavou motoru se zárukou pro model FABIA II (542) s motorizací 1. Prodáváme autodíly od značkových výrobců. Náhradní díly pro ŠKODA jako jsou brzdové kotouče a destičky, tlumiče, filtry, spojkové sady a další.


Zdravíčko na Fábi MPI mám problém že mi uteká vzduch z hlavy do vody aspoň myslím (vo vode po zahriati motora mi idú bublinky a stúpa mi chvíľami hladina vody v nádržke) dúfam že to je prasknuté tesnenie pod hlavou lebo keby to bola praskla hlava bol by to väčší problém.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения