pátek 13. července 2018

Krém do semifreda

Dát můžete samozřejmě i jiný, třeba pařížský, záleží na chuti. Důležitý je v krému ztužovač, díky němu krém ztuhne a malé dortíky budou. Dokonce zmizely dřív než jsem odcházela z práce ikdyž nebyly dokonale rovné a hladké kousky,všem se moc líbily.


Alespoň byla vidět ruční práce. Vřele doporučuji všem co se chtějí trefit do noty lidem,co nemají rádi klasické Máslové krémy.

Děkuji Vám patří Vám můj obdiv. Než se nám upeče těsto, připravíme si kréšlehačku vyšleháme s van. Uložíme na cca hodinu do lednice.


Je to amatérsky videonávod naozaj len pre začínajúcich, cukrárskych nadšencov. Zároveň profesionálnych cukrárov prosím o prepáčenie, že sa im, možno až pričasto, pletiem do remesla. Pri tomto dezerte sa držíme jedného pravidla.


Do 6– 7g plnky dávame jeden ( t.j. g) želatínový stužovač Dr. Zrovna jsem v sobotu dělala semifreda pro návštěvu ke kávě a udělala jsem krém z pudinku bez vaření do kterého jsem zamíchala meruňkovou přesnídávku a ztužovat za studena.

Ozdobila šlehačkou a bylo to super. Форми для семіфредо з обкладинки для підручника - оригінально Moje první semifreda. Pásky vložím do formiček a vložím piškotový vykrojený korpusek a sáčkem natříkám 1. Unsubscribe from Helenčino pečení - Helena Vybíralová? Jde mi o to,udělám korpus na plech a na tom nejspíš krém ze želatiny,aby se ani nehnul,po ztuhnutí vykrojím kolečka a korpus pak bude máčený v čokoládě. Obrázek pro představu dám ke mě do katalogu.


Vykrojené tvary vložíme do forem na semifreda a pomocí zdobícího pytlíku naplníme formy až po okraj krémem. Stěrkou krém zarovnáme. Necháme v lednici ztuhnout, opatrně formu nadzvedneme a na tácu zůstanou hotová semifreda.


Nakonec je nazdobíme šlehačkou, ovocem, čokoládou podle své fantazie. Níže jsem vypsala recept na dvoubarevný mousse. Na semifreda jsem použila stejnou čokoládovou směs a do druhé jsem přidala borůvkovou ochucovací pastu.


Pravda, čekala jsem spíše krásně fialovou barvu místo modré, ale co se dá dělat :) Do světlé směsi můžeme rozpustit i bílou čokoládu. Ochucovat vlastně můžeme. V míse vyšleháme olej se žloutky do pěny.


Do žloutkové pěny postupně vmícháme mouku smíchanou s kakaem a na závěr lehce „zabalíme“ sníh z bílků.

V mezičase připravíme krém. Smetanu smícháme s vanilkovým cukrem a vyšleháme dotuha. Vyberte si ze stovek receptů na Sníh do kremrolí za studena, které se vám budou snadno a rychle vařit.


Připravte si ingredience a můžete se pustit do vaření Sníh do kremrolí za studena. Užijte si objevování nových porkrmů a jídel z nejlepších Sníh do kremrolí za studena receptů z čech i ze světa. Hotový krém pak rozetřete na dort pomocí roztíracího nože či karty, nebo ho napěchujte do cukrářského sáčku a můžete zdobit. Krém tak nemůžete pokazit.


S pevným krémem se můžete pustit do přípravy dokonalých volánků kolem dortu i krémových růží. Směs vlijeme do formy vyložené potravinovou fólií a necháme ztuhnout asi minut v mrazáku. Takto připravené semifreddo posypeme nasekanými medovými ořechy, důkladně zabalíme do potravinové fólie a dáme alespoň na hodin (nejlépe na noc) zamrazit.


Semifreddo podáváme nakrájené na plátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения