čtvrtek 12. září 2019

Tvarohové koblížky apetit

Vhodné pro děti i pro dospělé. Stačí jen snížit množství mléka do náplně např. Proč nechat odkapávat tvaroh. Jinak výboný a jednoduchý recept, který nemá. Rychlé a chutné bez kynutí a plnění.


Mléko přidáváme podle potřeby, podle toho, jak je těsto hutné. Z těsta vykrajujeme lžící bochánky a dáváme do rozpáleného oleje. Koblihy usmažíme dozlatova. Dnes jsem zkusila tvarohové koblížky a jsou výborné.


Jen se po nich zaprášilo. Při tom množství jsem měla strach kdo to všechhno sní a bylo to pryč hned. Foto nemám, nestihla jsem ani nic nafotit. Ale pro velký úspěch určitě zopakujem a tak fotečka nějaká přibude. V misce nebo hrnku rozetřete droždí se lžící cukru a mouky.


Zřeďte čtyřmi lžícemi vlažného mléka. Z prvních sedmi surovin umíchejte řidší těsto. V kastrolu rozpalte asi 3–4cm vrstvu sádla a vhoďte do něj kolečko mrkve, aby se nepřepalovalo. Z g utřeného másla, 2g měkkého tvarohu, hrubé mouky (asi 200–2g, postupně dosypávejte), vejce a špetky soli vypracujte těsto, můžete přistrouhnout i trochu bio citronové kůry.


Udělala jsem hned dvojitou dávku a musím říct že všem moc chutnali, nakonec jsem udělala tři náplně, a sázela jsem to na pekáč jak mi přišlo pod ruku, bylo to potom příjemné překvapení a navzájem jsme se předháněli kdo měl tu či onu buchtu, je to. Všechny suroviny na koblížky smícháme a necháme minut odpočinout. Zatím si nahřejeme olej na smažení a nachystáme cukr na obalení. S vášní pro jídlo je inspirativní foodblog, který píše Kaya Kounová Roubíčková. Malou lžičkou dáváme do rozpáleného oleje malé hromádky těsta a smažíme - minuty.


Dobré jídlo je její velkou vášní, takže není náhoda, že čas ji přivedl k psaní právě o něm. Ráno jsem běžela pro tvaroh, páč jsem na něj včera zapomněla a dětem ty koblížka slíbila. A co slíbíte, musíte přece dodržet.


Děti tyto koblihy milují, alespoň u nás doma zmizí z talíře za pár minut. Zatímco já vysmažím, chodí mi krást, abych po vyjmutí dalších neměla žádné na talíři. O tvar si nemusíte lámat hlavu, zda budou pěkné kulaté nebo ne.


První recept nového roku je tady :). Je to rychlejší verze klasických kynutých koblih. Pokud se Vám nechce dělat s kynutým těstem, nebo se kynutého těsta bojíte, tak tohle. Ty by je jedli nonstop, ať už pečené v troubě, smažené v oleji, s polevou, s cukrem, s marmeládou, s nutelou nebo oříšky, mákem, či povidly. Někdo má raději tyto tvarohové , netřeba čekat, dokud těsto vykyne, ale rovnou se dávají smažit do rozpáleného oleje a. Tvarohové koblížky Ingredience.


Pak vše rychle přiklopte poklicí a chvíli vyčkávejte. Díky páře, kterou pomocí poklice uvězníte v hrnci, koblihy krásně vyběhnout. Smažte dvě až tři minuty, dokud na spodní straně koblížky nezezlátnou, pak odstraňte poklici, všechny koblížky otočte a – tentokrát už nepřikryté – je dosmažte i po druhé straně. Když nám těsto krásně nakynulo, lžící bereme kousek těsta po kousku a dáváme na vál.


Pořád těsto raději moučíme při balení, ať se nelepí. POZOR AŤ TUK NENÍ MOC TEPLÝ) a klademe koblížky , ale nesmí být na sobě natlačené, koblížky se nafouknou tak opatrně. Koblížky smažte v několika várkách. Do oleje koblihu vkládejte opatrně a stranou, která byla při kynutí nahoru, dolů do oleje.


Jsou totiž důkladně otestované a prověřené redakcí časopisu Apetit a čtenáři.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения