čtvrtek 11. května 2017

Já a pan darcy recenze

Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a strávit. Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru. Kromě toho, že jsem ji četla jedním dechem, motivovalo mě to k tomu, abych opět přečetla něco od Jane Austenové (už třeba i potřetí:-) a shlédla filmy s Colinem Firthem.


Náš web zlepšujeme pomocí cookies.

Do vašeho zařízení ukládáme také cookies třetích stran. Autorem je Alexandra Potter. Hodnocení, recenze , zajímavosti a informace o knize. Možnost nákupu elektronické verze knihy. Od knihy jsem toho moc nečekala, spíš takovou oddechovou četbu a toho se mi dostalo.


Kniha je to vtipná a rozhodně svým způsobem nápaditá, ale ve druhé polovině mi už hlavní hrdinka šla na nervy, protože pořád nedokázala pochopit proč má pan Darcy takové názory, když žil v 19. Ale Pýcha vede, proto jsem si zakoupila já a pan Darcy. Moje druhé setkání s autorkou a totální propad.

Jak už bylo níže napsáno, žádná z postav se mi nezaryla pod kůži, příběh (ačkoli Pýchu a předsudek miluji) mě ničím neoslovil a samotnou mě překvapilo, že jsem to dočetla, uzívaná, znuděná a otrávená. Premium Loading. Unsubscribe from Miluse Bartosova? Já a pan Darcy - Alexandra Potter alternativy - Heureka.


Zatím zde nejsou žádné recenze. Poštovné nad 9Kč zdarma Slevy na bestsellery Vítejte v Martinusu, souhlasíte s uložením cookies? Co dělat, když potkáte největšího romantického hrdinu knižního světa? A co když vás požádá o ruku? Pan Darcy -krásný, charismatický, ohleduplný, zádumčivý, věrný, tajuplný…mohla bych pokračovat dál, ale nevyzbylo by mi místo.


Vrátit se do časů pana Darcyho, kdy muži byli oddaní, čestní a elegantní. Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si od všech „dnešních“ mužů. Když ji nejlepší kamarádka pozve na týdenní dovolenou do Mexika. V autobuse plném penzistů je jasné, že tady muže svých snů nepotká.


Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob. Pokračovat v nákupu Přejít do košíku. Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.


Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

This feature is not available right now. Please try again later. Všichni vypadají, jak vyrobení z umělé hmoty a taky tak hrají ( pan Darcy je vcelku pohledný, ale taky se spíš podobá Kenovi než živé postavě). Sem tam některý motiv z románu se ve filmu objeví, ale v nesmyslných souvislostech, že by to zaskočilo i Rosamunde Pilcher.


Je to velmi čtivé a svižně napsané, dialogy jsou vtipné a moc se mi líbí, jak autorka balancuje na hranici reality a fantazie. Vřele doporučuji a těším se na další titul. Presnejšie knižného hrdinu z Pýchy a predsudku, ktorý sa volá pán Darcy.


Druhý den jsem začala číst. Nejdříve jsem přes slzy pořádně neviděla na písmenka,protože do místa pro věnování mi Markétka napsala pár krásných vět. Uživatelské dotazy a diskuze: Položit otázku V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.


Vůbec nevadí, že Bridget je o mnoho starší a že pan Darcy je stále stejně škrobený ve své britské kultivovanosti, naopak je to velmi svěží a zábavný počin. Samozřejmě tomu přispívá postava nově příchozího nápadníka, ale nejde pouze o něho, ale o všechny ty vtipné nápady kolem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения