středa 20. září 2017

Bananovy chlebicek kitchenette

Free Shipping Available. Looking For Kitchenette S? Lowest Prices on Top Items. Save Money with eBay Deals. Million Shoppers Want to Buy. Start Making Money Today.


Toto je recept ve kterém zužitkujete hnědé přezrálé banány, ale v mém případě nechávám banány přezrávat speciálně kvůli tomuto receptu. Shop Everything you Need on eBay! Banánový chléb je u mě doma celkem evergreen. Nevím jak u Vás, ale hnědé banány, které už nikdo nechce jíst, prostě jednou za čas doma máme a právě tyto přezrálé banány jsou na jeho pečení potřeba, jsou dokonce nezbytnou ingrediencí. Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.


Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Vcera jsem pekla bananovy chlebicek podle tohoto receptu, trochu jsem si ho upravila. Momentalne ziju v Australii a tento chleb je tu velmi oblibeny. Ale nikdy jsem ho nevidela s rozinkami ani s cokoladou, takze jsem tam dala jen banany a nasekane vlaske orechy. Misto podmasli jsem dala slehacku a je fakt super.


Postup: Žloutky oddělíme od bílků a banány si rozmačkáme na kaši. Přidáme mouku, prášek do pečiva, skořici, perníkové koření, kokosový olej, oříšky, žloutky a pořádně vše smícháme. Chystáte se na cesty a potřebujete s sebou něco rychlého na zakousnutí s obsahem sacharidů i bílkovin? Z banánů, čokoládového proteinu a kakaa vytvoříte během půl hodinky vláčný fitness chléb, který stačí po upečení jen nakrájet, zabalit a můžete vyrazit! Znáte to určitě sami, kdy se vám stane, že čas od času šmejdíte po bytě a hledáte něco dobrého na zub.


Já to mám takhle se sladkým a protože sladké domů vůbec nekupujeme, je to poměrně velký oříšek najít něco. Každý týden kupuju trs banánů, a skoro pokaždé úplně zhědnou. Obvykle z nich udělám náš oblíbený klasický banánový chlebíček nebo je přidám do ovocného koktejlu.


Krok 2: Mouku prosejte s práškem do pečiva (nebo jedlou sodou) a špetkou soli, a pak ji spolu s mlékem vmíchejte do vyšlehaného másla. Zralé banány nakrájejte na kolečka, rozmačkejte vidličkou a přidejte je spolu s nasekanou čokoládou do těsta také. Zkuste tyto recepty na banánový chléb. Jsou bohaté na vlákninu a bílkoviny. Poslouží jako netradiční a syté snídaně, které vás nabijí energií na celý den!


Měla sem to stejně, neustále jsem pak chodila kontrolovat, jestli teda už :D dokonce sem i část snědla snědla trochu nedodělanou, protože sem chtěla vědět, jestli má teda smysl na to čekat pomalu přes hodinu. Výborný biskupský chlebíček recept - receptnajidlo. Nevím jak vám, ale mně jednoduše zralé a zejména přezrálé banány nechutnají.


Ano, vím, můžete namítnout, že jsou přece tak sladké, až se roztékají, a jejich voňavá chuť je naprosto odlišná od chutě tvrdých, téměř ještě nezralých banánů. Jsou totiž důkladně otestované a prověřené redakcí časopisu Apetit a čtenáři. Bananovy chlebicek s brusinkami a orechy recepty, které budete milovat.


Dlouho jsem se chystala vyzkoušet recept na banánový chlebíček. Na netu je mnoho receptů, které se liší především gramážemi a několika ingrediencemi. Někdo používá do receptu jogurt, či mléko, jiní vločky, někdo nepoužívá žádný tuk apod. Já jsem se inspirovala na kitchenette , ale trošku jsem si recept opět.


Také se Vám doma sešlo více banánů, které v dohledné době nemáte šanci sníst? Upečte z nich chlebíček. Hodí se ke snídani nebo k odpoled.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения