pátek 1. září 2017

Myčka aeg chyba c2

V takovém případě ji restartujte – dlouze zmáčkněte spínací tlačítko. Pokud to neudělá, odšroubujte a vyčistěte odpadní síto i čerpadlo na dně mycího prostoru. Jestli ani to nepomáhá, odčerpejte vodu ručně. Zkoušeli jsme tedy vyčistit hadici ale nikde nebyla žádná nečistota a ikdyž jsme tam nalili cca 3-4litry vody a spustili program, myčka bez problémů vodu vyčerpá ale potom. AEG používá soubory cookies a různé sledovací technologie pro optimalizaci stránek a pro propagační a marketingové účely.


Pokud souhlasíte s jejich použitím, umožní nám anonymní soubory cookies zlepšovat naše stránky a služby. Kromě toho používáme rovněž obsah třetích stran. Některé informace mohou být. Máme myčku AEG Electrolux, a od včera nám hlási chybu - na displayi bliká: ,30. Podľa návodu to znamená, že sa aktivovala ochrana proti vytečeniu vody a vraj máme zavolať niekoho zo servisu.


Lenže podľa návodu by v takom prípade myčka zastala ešte pred vypúšťaním vody, čo u nás ale nebolo, myčka vodu vypustila tak ako. Již delší dobu se stává,(náhodně) že myčka ohlásí chybu C2. Vypadá to, že je pravděpodobně ucpaný odpad vody,protože po použití čistící tablety zase myčka pracuje.


Ano, myčka je v záruce, ale už jsem to vyřešila. Ak ste sa už zaregistrovali v spoločnosti AEG alebo Zanussi, môžete tieto údaje použiť na prihlásenie sa aj tu. Pri registrácii nastala chyba Krstné meno Toto. Mikrovlnné trouby Příslušenství k mw.


Sporák elektrický Sporák indukční Sporák kombinovaný Sporák plynový Sporák sklokeramic. Všechno co se týče vody odtok i přivod jsem zkontroloval a zkoušel jsem trochu vody nalet ručně a myčka vodu vypustila,takže jen nenapouští. Ukazuje chybu ia i10.


Co ještě zkontrolovat,nevyznate se někdo v tom. Chyba Ev pračce AEG je častěji způsobena jedním ze tří důvodů. Každý z nich je popsán v tomto článku s doporučeními k jejich odstranění, včetně toho, jak správně získat čerpadlo. Během provozu myčky nádobí Electrolux mohou vzniknout potíže ve formě samodiagnostického systému. Tento systém zřídka pracuje na krátkou dobu, obvykle pokud se objeví chybový kó znamená to, že se myčka nádobí něco špatně.


Co udělat, pokud se na displeji zobrazí chyba iv myčce Electrolux? Rozsáhlá diskuzní fóra pro rodiče. Těhotenství, poro miminka a batolata. Diskuze podle narození i regionu. Při jejím zapnutí bývalo slyšet zpočátku hučení čerpadla, zřejmě odčerpání vody,následovalo napouštění vody a dále proces mytí.


Nyní myčka při zapnutí jakéhokoliv programu zpočátku hučí, ale následné napuštění vody již není slyšet. Myčka AEG hlásí chybu ikidouš , 24. Po asi dvou minutách myčka vykáže. Dobrý večer, myčka včera hodila chybu C3.


Myčku jsem obnažil, sundal a vyčistil jsem labyrint (něco bordelu v něm bylo, ale nic strašného), dal jsem ho zpět, vysál jsem vodu z vany a myčku znova pustil na 30min program. Chybová hlášení Electrolux Chybové kódy AEG , Electrolux Chybové kody Problém Řešení E10. Myčky AEG skladem umíme doručit už v den objednávky! Alzaboxů (odběrný míst) po celé České republice.


Máme pořádně širokou nabídku produktů i doplňkových služeb. Dobrý den, mám tuto sušičku asi měsíc, jsem s ní moc spokojená, ale už se mi 2x stalo, že se mi během programu zastavila, červená kontrolka se změnila na oranžovou a místo času mi naskočilo Ea nedalo se to nijak změnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения