pondělí 26. listopadu 2018

Alkala n zkušenosti

ALKALA N díky složení nepůsobí v lidském organizmu pouze lokálně (jako prostředky vyrobené na bázi jedlé sody) - tedy přímo v žaludku, ale proniká stěnou tenkého střeva do krve, kde snižuje pH a následně do tkání, kde zvyšuje pH – vyrovnává tedy rovnováhu pH mezi tkání a krví. ALKALA N díky tomuto složení nepůsobí v lidském organizmu pouze lokálně(jako prostředky vyrobené na bázi jedlé sody) - tedy přímo v žaludku, ale proniká stěnou tenkého střeva do krve, kde snižuje pH a následně do tkání, kde zvyšuje pH – vyrovnává tedy rovnováhu pH mezi tkání a krví. Alkala N prášek 150g působí na hladinu pH v tělě.


Po dlouhém trápení jsem zcela náhodou zjsitila, že mám překyselyný celý organizmus. Pokud zadáte na internet překyselení oranizmu, najdete zde dostatek informací. Velmi dobrá je též Alfalfa - vojtěžka leze ji.


Nedoporučujeme používat u žen v těhotenství(nemáme zatím dostatečné množství zkušeností) a u dětí mladších 12-ti let. Dávkování lze v konkrétních případech. Závěr: Vřele všem doporučuji aspoň vyzkoušet, nemusí to působit samozřejmě na všechny stejně, pouze píšu o vlastní zkušenosti. Už dva roky jsem nebyla nemocná dvakrát se o mě něco pokoušelo a to. Opatřete si antimykotické přípravky: velmi dobré zkušenosti mám s výtažkem z propolisu v kapslích, kaprylovou kyselinou, pepřem Horopito.


Burj Chalifa Můžu se zeptat, na co to bereš? A to při tom normálně funguješ? Já to dostala na záda, když jsem měla vyhřezlou plotýnku, brala jsem 3×a byla jsem úplně mimo, rozhodně bych si netroufla při tom řídit auto, to je tam i napsaný, že to snižuje pozornost. Epalipid 1 čistý lecitin v granulích pomáhá významný způsobem redukovat cholesterol v krevním oběhu. Nyní také bojuji s udržováním ph přes den( vynechala jsem ranní dávku sody na udržení ph), začala jsem užívat ALKALA N , ale nedaří se mi dostat na hodnotu přes 7. Po půl roce vyřadila ALKALA - N a zaměřila se pouze na potraviny, které už mám vypozorovány jak reagují v mém těle.


Dnes jsem opět sáhla po sodě, ale snad zítřejší očistou ledvin to ph srovnám a dokážu si ho pak udržet. Chtěla bych ale vědět, zda se ovlivňují. Premyslel jsem i nad obycejnou jedlou sodou (aspon dokud nekoupim Alkalu), ale vubec nevim, kdy a jak ji mam davkovat.


Nemuzu se toho nikde nejak dopatrat. Mohl by mi nekdo poradit? Rad bych take vedel, jestli uzivani sody pro tento ucel a tudiz asi. Odhlásit se můžete kdykoliv. Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů.


Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE. Bossera - sůl Flugge Basenmischung - tablety nebo prášek Gelum Tropfen - kapky Kaiser Natron - tablety nebo prášek Metz Aktiv Kalk. Zkušenosti jsou i negativní. Jestliže si projdete diskuze a fóra, setkáme se spíše s negativními recenzemi na tento přípravek. Po užití se podle dotyčných nedostavily žádné účinky.


Je samozřejmě možné, že tento druh výrobku neúčinkuje každému, ale v případě Clavinu je negativních reakcí až příliš mnoho. Dobrý den všem, je zde někdo, kdo právě přechází, nebo se k přechodu chystá? I am too busy, some days I am lucky to eat a balanced diet. For those who can then great.


Pleo Alkala ‘ N ’powder is a base mixture, excellently suited for correction of the acid-base balance in the organism by decreasing tissue acidosis and increasing mitochondrial respiration. Includes pH indicator papers. Potravina určená pro zvláštní výživu.


Pro dospělé a děti od 12-ti let rozpusťte polovinu odměrky (5g) ve dcl pitné vody a po malých doušcích pijte pozvolna po celý den. Zlato, jedna z věcí, se kterou jsem začala, byl pořádek a systém ve stravování, být na sebe hodná. Jím malinko, ale často a hlídám si doby. Jím velice jednoduše, tím pádem se to dá stihnout a člověk kolem toho moc nenachodí. Vyčetla jsem, že je to také díky tomu.


Snažím se změnit životosprávu, ale je to tak strašně těžky, když je všude tolik lákadel Já si teda koupila připravek Alkala - N , ale nikdy sem ho nevydržela brát dlouhodobě, protože jsem po něm nadmutá. Ale asi by to chtělo nějaké dlouhodobější užívání, aby to mělo účinek. Je jím výživový přípravek bez lékařského předpisu ve formě kapslí, Milgamma N. Jde o poměrně známý výživový přípravek, o kterém jsem dosud i já slyšel pouze z TV (nemám reálné osobní zkušenosti s užíváním tohoto výživového přípravku). Kyslost - to nie je kyslost, ale neutrálne prostredie, tak treba pridávať kyselinu - vit C, citrón, kylé potraviny, kys.


Pri vyššom pH nad - to je už zásadité prostredie a sú problémy s trávením, lebo na trávenie sú potrebné kyseliny a vtedy o to viac treba kyseliny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения