úterý 13. září 2016

Pračka indesit netočí se buben

Netočí se buben u pračky. Tato vada nastává ve chvíli, kdy je poškozen řemen, motor, chyba však může být v systému jako takovém. Mezi nejčastější patří: Přetržený, prasklý nebo spadlý řemen – relativně drobná závada praček, kterou však nedoporučujeme laicky řešit.


Tak nevim, pokud nebudeme vědět co s tím, zavoláme opravu, ale chceme přijít na to čím to může být, aby jsme opraváře nevolali zbytečně. Závada: netočí se buben , zdá se , že program(y) proběhne od začátku do konce jen pračka neví, že se buben netočí , buben není zaseknutý,.

Hodnocení: Oprava pračky Indesit – netočil se buben , Praha. Dorazil v pondělí odpoledne, pračku opravil asi za půl hodiny a odhad ceny. Jednoduchý a podrobný návod a postup jak připravit pračku Indesit na výměnu ložiska.


Odpověď pro SLAVU , nepodařilo se mi , buben je celoplastový , žadný odmontovatelný kříž ,viz više , hold INDESIT inovoval , buben se nedá vratně rozdělat (nevratně to šlo) a k ložisku (k druhému od řemenice ) se člověk nedostane natož ke guferu. Ložiska jsou v hliníkovým futru v plastu a ani jsem snim nehnul. Sic jsem pračku nikdy neotvíral ale nebál bych se toho.


Od pána, od kterého jsem to kupoval jsem se nedoslechl toho co jsem chtěl, spíš arogantnosti, to víte, když už máte peníze v ruce, nějaká pračka už Vás nezajímá Takže bych si to chtěl nějak spravit sám než se dohadovat s pánem o tom jestli už to bylo či nebylo atd.

Za rozříznutí, výměnu ložisek a sváření jsem tehdy dával necelé tisíce a doteď je to bez problémů funkční. Celý buben jsem si vyndal, dovezl jim ho a druhý den mi volali že je to hotové. Vadné ložisko pračky Zdá se to poměrně jednoduché k rozpoznání. Když pravidelně svou pračku používáte, určitě dobře znáte jaký má normální zvuk. Poškozené, chcete-li chycené ložisko poznáte podle toho, že pračka během ždímání takzvaně hučí.


Intenzita hučení už jen signalizuje urgenci, že je potřeba provést výměnu ložiska pračky! Zkusí to třikrát za sebou, pak pár minut nic, ticho, pak to zkusí znovu. Zvláštní je, že se roztočí, ale netočí se dál. Evidentně dosloužila nějaká pružina či jiný jednoduchý mechanismus, díky němuž se buben před praním uzavře. Předem děkuji za nabídky.


Dobrý den, netočí se buben u pračky,značky indesit , pračka jinak napouští a program normálně funguje. Buben se plní dvířky na vrchní stěně. Navíc tyto typy mají velice dobrou. Prostě motor měl planetovou převodovku, velké silonové kolo s vnitřním ozubením v objímce drželo na několika silonových závěsech, tyto se utrhly a místo bubnu se protáčelo ozubené kolo v objímce.


Najdeme vám spolehlivého řemeslníka. Získejte cenové nabídky na opravy praček, servis elektrospotřebičů.

Jsou-li tyto díly v pořádku, závada může být v elektronice programátoru pračky. Má pračka v sobě nějaký řemen který mohl spadnout při převozu? Přestal se točit buben co jsem pračku přivezl.


Normálně vrčí ale netočí se buben. PRAČKA INDESIT A ZÁVADA F-5. Nevypouští, neždíme a když jsem. Zdravím opravárov a kutilov. Problém s pračkou začal už niekedy okolo vianoc.


END ale ani po niekolkych min. Návod k instalaci a obsluze. Vážený zákazníku, děkujeme Vám, že jste si zakoupil výrobek společnosti Indesit.


Na diskuzních fórech se můžete dočíst o čištění bubnu pomocí octa nebo kyseliny citrónové. Ocet i kyselina mohou nenávratně poškodit buben , filtr i gumové těsnění. Proto raději investujte do speciálního čističe praček. Po nahlášení závady, kde se pračka netočí , bylo zjištěno technikem namístě závadu v podobě vadného hnacího řemene pračky. Bylo provedeno objednání tohoto dílu a následnou výměnou byla provedena úspěšná oprava pračky.


Hlučnost při praní dosahuje maximálně dB, při sušení dB a při odstřeďování dB. Na prádle i po vyprání zůstávají skvrny, pračka je během praní úplně studená nebo přeruší program v půlce praní. Pokud se vám v takové pračce ucpe filtr nebo čerpadlo, musíte rovnou zavolat opraváře.


Všechny tyto indicie ukazují na to, že pračka neohřívá vodu. Nezdá se mi, že by se nějak přehřívala nic nezapáchá. Pračku jsem z pola vyprázdnila tak nevím zda to je tím ,ale když jí zapnu ,tak se lehce rozhoupe buben.


Pračka hučí jako normálně jen víc nahlas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения