čtvrtek 7. června 2018

Stále slabá čárka na těhotenském testu

Slabá čárka v těhotenském testu. Udělala jste si těhotenský test a objevila se na něm slabounká čárka ? Nejspíš jste testovala příliš brzy, ale pravděpodobně jste těhotná. MS,test jsem si dělala 26.


Další test jsem si udělala dnes 28. Návod na to, jak interpretovat výsledek těhotenského testu , zná snad každý teenager – jedna čárka negativní, dvě čárky pozitivní, tedy těhotenství. MS vycházela pouze slabá čárka - testovala jsem dny po sobě a stále stejné.


HCG 16 řekli mi, že nemohou těhotenství potvrdit, že je hodnota na hraně. Včera večer jsem si dělala těhotenský test a po dvou minutách se tam objevila slabá pozitivní čárka ,dneska ráno jsem si ji udělala taky a opět tam byla a mo. Protože stále nemám žádné těhotenské příznaky a taky jen tak ze zvědavosti jsem zkusila včera odpoledne testovat znovu - a testovací čárka byla mnohem slabší, po limitu sice ok, ale tak na hraně ducha.


Mě se na testu ta slabá čárka objevila asi až po 20min. Držím palec ať ti to vyjde! Dobrý den, souložíme s přítelem bez ochrany(i bez HA). Tři měsíce jsem dostávala menstruaci nepravidelně.


Nyní jsem už měla menstruovat dní a stále nic. Těhotenský test, slabá čárka ? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Druhá čárka stále slabá už rozebírají maminky na webu eMimino.


Udělej si ještě jeden test a uvidíš. Založila: viktorie, 14. Kolem poledne stále skoro cista.


Přečtěte si rady a zkušenosti na téma slabá druhá čárka na těhotenském testu. S přítelem se pokoušíme o mimi. Co je příčinou bledých pozitivních čárek na těhotenském testu ? Sytost pozitivní čárky testu závisí na množství hormonu hCG ve vaší moči.


Pokud je čárka bledá, obvykle to znamená, že hladina hCG je nízká. Jedním z důvodů, proč mohou být hladiny hCG nízké, by mohlo být to, že jste ještě ve velmi rané fázi. Hledala jsem zkušenosti holek na netu a našla jsem nás takových víc, co stopro neměly dvakrát tak silnou čárku každé dny. Měla jsem podezření na těhotenství, po styku jsem měla ruzový vytok a druhy den jsem začala krvácet. Den potom jsem si udělala Tt a druhá čárka mě vyšla slabě další negativne a stále kravácím již druhy den,ale menzes ještě mít nemam.


Víte já jsem měla už jednou silnou čárku - to fakt jsem začla jásat, jenže druhý den na to, tam čárka zas na novým testu nebyla! UKIDNILY JSTE MĚ HOLKY. Alinko, když jsem byla poprvé těhotná, tak s jistotou mi pan doktor podle ultrazvuku určil těhotenství už týden#128578; Jinak ted jsem na to stejně jako ty, mám den do mestruace,ale bylo už mi špatně ana dvou testech co jsem dělala mi vyšla slabá čárka ,stejně jako je vidět u tebe na testu. Mám druhý den po vynechání MS (29.DC, MS normálně 28.DC) slabou čárku (je viditelná, nejedná se o pouhý stín) na MAMAtestu (jednotek). Který den se obvykle u takto citlivého testu objeví druhá čá.


Pak je vhodné se vyzbrojit trpělivostí a znovu zopakovat test za několik dní, kdy by již výsledek měl být jasnější. Někdy může test vykazovat pozitivitu, přestože žena těhotná není. Dojít k tomu může například.


Prosím o vaše zkušenosti. Minulé úterý jsem objevila dušíka na testu (pravděpodobně 10dpo, nevím kdy byla ovulace). Dnešní test je po týdnu od prvního a sice už to není duch, ale je to stále slabá čárka.


Chtěla jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti vy s růstem hcg? Rostlo vám někomu také tak pomalu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения