čtvrtek 17. března 2016

Oprava hlavy motoru fabia

Unsubscribe from Bez Komprese? Po letech oprav těchto motorů jsme po zkušenostech dospěli k vlastnímu spolehlivému technologickému postupu při opravách bloku tohoto motoru. Můžeme tak našim zákazníkům nabídnout nejen opravu hlavy motoru 1. HTP, ale i kompletní generální opravu motoru 1. Motor byl bez tlaku, tak se zrepasovala hlava válců a vyměnily se rozvody.


Po ujetí pár set kilometrů se.

Oprava hlavy pomocí výměny ventilů. Pro kompletní výměnu ventilů se rozhodneme v případě, kdy došlo k závadě především na základě namáhání a opotřebovanosti. Vyměnit bude ale třeba i ventilové sedlo a obě nové součástky následně nainstalovat do hlavy motoru.


Obrovským pomocníkem může být v tomto případě. Fotografie kompletní opravy motoru 1. Před opravou bylo nutné motor demontovat z vozu. Při opravě se prováděla kompletní oprava hlavy válců vč.


Nový olej v převodovce,v motoru ,nové svíčky,nové tlumiče na pátých dveřích,nový vzduchový filtr,kotouče a destičky na přední nápravě plus uložení spodních ramen. Při GO hlavy motoru HTP (6V) měníme vždy všechny výfukové ventily, vodítka výfukových ventilů, gufera sacích i výfukových ventilů a především měníme původní sedla výfukových ventilů za kvalitnější.

Při jiném rozsahu opravy dojde k opětovnému poškození hlavy motoru. Z hlavy sundáme ventilové víko (matky 10mm). Podložíme motor a na držáku motoru vyšroubujeme matice na plechu, který spojuje hlavu a držák.


Vyšroubujeme zapalovací svíčky. Začneme povolovat šrouby upevňující hlavu motoru , postupujeme v opačném pořadí, než se šrouby utahují. Všechny šrouby povolíme o 90. Při předání celého vozidla ( oprava nebo výměna motoru ) kontrolujeme také celý palivový systétlak paliva, funkčnost palivového filtru, množství dodávaného paliva, rozstřik vstřiků paliva, předepsané množství a těsnost vstřiků. Disponujeme tedy zařízením na testování nejen samotných vstřiků, ale celého.


Spustit prezentaci Nahlásit album. Pokračujte v prohlížení. Jestli se vám album lí. Jinak může dojít k poškození motoru a jeho oprava či dokonce výměna vás může vyjít opravdu draho. Gumový řetěz není pravidlem.


To však neznamená, že se jedná o bezúdržbový pohon. Generální oprava motoru je komplexní služba ke které patří profesionální a přesná práce. K té máme blízko už jen proto, že nám veteránismus koluje krví a sami několik veteránů vlastníme a také proto, že majitel firmy vystudoval obor spalovacích motorů na ČVUT.


Fabia vybavené motorem 1. Samozřejmostí generální opravy je oprava hlavy.

Ve všech případech je ale nutné odstranit na motoru závadu, jenž poškození hlavy způsobila – vada chladícího systému (vadný termostat, závada vodní pumpy, zanesený chladič, únik chladicí kapaliny aj.). Má opravdu neskutečnou péči. A to jsem škodovku vychvaloval, kde se dalo.


Demontáž, opravy hlav válců, montáž a seřízení - ventilový rozvod OHV 11. Demontáž hlavy válců: S demontáží můžeme začít až po vychladnutí motoru alespoň pod °C, tj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения