čtvrtek 17. března 2016

Čokoládový cupcake

Cupcakes jsou momentálně v módě. A není divu, skvěle chutnají, a pokud rádi pečete, můžete si s nimi kreativně pohrát. Postup přípravy receptu. Troubu předehřejte na 1°C.


Ušleháme cukr s máslem.

Pokud se nám nebude zdát těsto kompaktní, přidáme ještě jedno vejce. Dokonalý čokoládový cupcake s lahodným mascarpone krémem rozdráždí vaše chuťové buňky. S tímto dezertem se blýsknete nejen před nečekanou návštěvou, ale i před svou drahou polovičkou. Ahojky, dneska jsem zkoušela recept na tyhle krásný čokoládový cupcakes.


Kromě toho je mám v prostředku nějak nedopečené, ale navrchu i úplně vespod jsou hotové. Měla jsem trošku strach, když jsem viděla, hustší těsto, přidala jsem trošku mléka, abych ho vůbec mohla zamíchat #128578; Taky poleva bohužel nebyla tak hustá, jak by měla být a to jsem si vejce vytáhla, ať mají pokojou teplotu a dala si pozor, aby v nich nezůstalo kousek žloutku. Pokud patříte mezi čokoholiky, tak tyhle cupcakes jsou přesně pro Vás.


Měkoučký dortík plný kakaa a čokolády a jemný čokoládový krém.

Dortíky nejsou přeslazené, jednoznačně vyniká chuť čokolády. Takže pokud si chcete zpříjemnit sychravé podzimní dny, pusťte se do nich. Jak název sám napovídá, jde opravdu o zmenšeninu dortu, těsto se připravuje postupným šleháním másla s cukrem, vejci, moukou a dalšími surovinami, které lze libovolně variovat.


Nene, neskončila, jen jsem měla úpně šílený pracovní podzim a pomalu jsem sbírala síly na novou sezónu. Ať tak či tak, jedná se o minidortíčky v papírovém košíčku, zdobené šlehačkou, krémem, ovocem, čokoládou, vlastně čím chcete. V poslední době jsou cupcakes , které pocházejí z Ameriky, velkým hitem.


Opravdu mi záleželo na tom, aby byla čokoláda výrazná, ale zároveň aby nebyla po několika soustech “otravná”, a tak jsem konkrétně tyto nafocené cupcakes naplnila ještě domácí jahodovou marmeládou, aby se celková chuť trochu oživila. A to i když jsem je tam. Má lehkou texturu, je nižší a lehčí než muffin a obvyle se peče na slavnostnější příležitosti. Nakonec se na něj dá poleva, která je obvykle z máslového krému a vylepší se ještě cukrářským zdobením.


Oproti tomu muffin je typciké snídaňové pečivo a zařazuje se do kategorie short. Malý dortík upečený v papírovém košíčku, zdobený lahodným krémem a ovocem. Cena bez krabice (platba za balení v hotovosti u předání) 45.


Jaký je rozdíl mezi cupcake s krémem a muffinem? Když mám cupcakes mít na druhý den,a ráno nebudu mít čas ,už udělat krém,mužu ho udělat večer, ozdobit cupcaky,a dát je do lednice? Nestane se nic s krémem,a cupcakes který bude přes noc v lednici?

Bojím se ,aby nestratily tvar nebo tak…Jinak už je mám upečený a jsou výborný,lepší jsem nejedla,jsou skvělé i bez. Opilý čokoládový trifle. Nemáme rádi moc sladké dezerty, takže jsem ubrala třetinu cukru, muffiny jsou výborné, díky čokoládě vláčné.


Přidala jsem tvarohový krém. Ja jsem nedavno objevila super krem na cupcakes , ktery skvele drzi tvar. Smetana se svari s vajecnakem, prida se nalamana bila cokolada do uplneho rozpusteni a necha se pres noc vychladit v lednici.


Druhy den se prida mascarpone a vysleha se do tuha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения