čtvrtek 3. března 2016

Přesnídávka bez pudinku

Domácí přesnídávka bez pudinku recepty, které budete milovat. Dětská jablečná přesnídávka bez pudinku recepty, které budete milovat. POTŘEBNÉ PŘÍSADY kg jablek, kg jaho šťáva z jednoho pomeranče (může být i citron, ale toho raději méně je ostřejší), trocha vody (dávala jsem přibližně stejné množství jako bylo šťávy z pomeranče) a glukopur na dochucení. Sháněla jsem recept na přesnídávku bez cukru a pudinku , kterou bych mohla dát své 7měsíční dcerce. Musím říct, že přesnídávka je výborná, ujídá ji i tatínek.


Ve sklepě vydrží opravdu hodně dlouho, našli jsme pár skleniček po dvou letech a je stále dobrá. Banány přesnídávku osladí, takže cukr není potřeba a zároveň ji zahustí, tudíž není. Tématické fráze: jablková přesnidávka jablková přesnídavka recept jablková přesnídávka s pudinkem jablečna přesnidavka přesnidavka z letních jablek recept jablkova presnidavka jablkova presnidavka bez pudinku jablková přesnídávka bez cukru přesnidavka z jablek a pudinkem recept na jablkovou přesnídávku domácí dětská.


Dělala jsem přesnídávky bez cukru i pudinku. Vybírala jsem sladší jablka jako základ a nějaké další ovoce - rozvařila ( bez vody, nebo jen s trochou), rozmixivala, vařila do zhoustnutí a plnila skleničky a sterilovala. Při pohledu do říjnové zahrady jsem si kladla otázku, co ještě s takovou úrodou ovoce udělám. Napadla mi ovocná přesnídávka , kterou jsem v době diety (dieta č. 4) kupovala i dvakrát za týden. A protože je bez konzervantů.


Jablka oloupeme a vykrájíme jadřince. Dusíme je, až změknout. Přesnídávka by pak byla řídká. Jakmile jsou jablka měkká, ponorným mixérem je rozmixujeme. Podlijeme cca 5dcl vody a dusíme 30min.


Pak rozmixujeme tyčovým mixérem, přidáme cukr a. Ovocná přesnídávka bez pudinku. Přichystejte si podle následujícího návodu přesnídávku z jablek. Pro malou ale dělám jen čistá jablka bez cukru a bez pudinku , a chuťově jsou taky vynikající. Plníme do sklenic, zavíčkujeme a min zavaříme. Následně dát do skleniček a zavařit při 80st.


Pro staršího vnoučka plním do kelímků od jogurtu,dám zmrazit do mražáku a má výtečnou ovocnou dřeň. Pro mimino bych ten pudink nedávala. Doma připravená broskvová přesnídávka je lahodná, osvěžující, mírně sytící a především velmi zdravá pochutina.


Kromě nutričních a chuťových vlastností máme u domácí broskvové přesnídávky jistotu, že do ní nebyly při vaření přidány žádné konzervanty,. Pudink bez vaření - recepty na každý den. Já jsem rozmixovala švestky s banánem a bez vaření,zavařila jsem je na 100stupňů a chtěla jsem vědět jak mi dlouho vydrží,protože pak jsem se všude dočetla,že se to ovoce má převařit,tak nevim jestli to je vůbec k jídlu. A nevim jestli to dceři vůbec můžu dát,tak mě to mrzí.


Jinak jablečnou přesnídávku budu dělat taky,ale už s. Odlehčená verze klasického pudinku bez přidaného cukru. Nov Sklenice pořádně umyju opláchnu a vysteriluji v troubě. Vypeckované ovoce nebo ovoce. Recept, podle kterého se vám Dětská přesnídávka naší maminky zaručeně povede, najdete na Labužník. Podívejte se na fotografie a hodnocení ostatních kuchařů.


Dále ve všech receptech co jsem našla je psáno, že základ jsou jablka a pak se může k nim přidat jiné ovoce pro jinou chuť. Je to z toho důvodu, že jablka jsou levná, nebo to má jiný důvo že jsem nenašla, že by dělala třeba meruňková přesnídávka jednodruhová se 1 meruněk (tedy bez jablek)? Urodilo se vám letos tolik ovoce, že ho ani nestíháte sníst? Zavařte ho v podobě domácí přesnídávky!


Nejen, že k ní stačí jen ovoce a voda, takže v sezoně dost ušetříte, ale navíc budete mít jistotu, že svým dětem dáváte pyré bez přidaného cukru, zahušťovadel či dokonce konzervantů (což se nedá říct o všech kupovaných přesnídávkách).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения