pátek 23. prosince 2016

Hackovane prostirky

Skvělý a jednoduchý návod na uháčkování prostírky, chcete-li podšálku, který se hodí do každé domácnosti. Kdykoliv si budete chystat šálek čaje nebo kávy, můžete jej s radostí použít. Nejlépe je uháčkovat sadu - ks tácků. Můžete zvolit dva k sobě ladící odstíny a polovinu podtácků háčkovat jednou a polovinu druhou barvou, nebo prostírky sladit do barevné řady a každý host bude mít svou barvu.


Milé háčkařinky, jestli jste právě nemocné, tak nezapomeňte na zvýšený příjem vitaminu C! A držíme palce, ať se brzy uzdravíte!

Vždy, když se dám do zalévání, tak Martin jen kroutí hlavou jak tu lítám s konvičkou pořád znovu a znovu pro vodu a pokaždé říká, že klidně by mohl květiny vyhazovat a ani bych si nějakého úbytku nevšimla. Jak už jsem psala v příspěvku ve středu, prostírka je halabalka - tedy z hlavy jak se mi chtělo a jak to šlo :-) Vyzkoušela jsem i řadu, kterou Blanička používá u polštářků, no vypadá to pěkně. Vítám vás na svém blogu.


Jmenuji se Helena a mám dvě krásné zdravé děti. Jsem členem autorského klubu a mám i zkušenost s psaním pro web doma. Takže i pokud jste úplný začátečník, můžete si takový čtvereček celkem snadno uháčkovat Pokud se ještě úplně neorientujete v základních pojmech jako je krátký sloupek, dlouhý sloupek atd. Ahoj, jmenuji se Šárka, mám ráda internet a ruční práce.


Obdivuji každého, kdo něco tvoří. Dnes už tvořím i já, a chtěla bych nejraději vyzkoušet vše najednou.

Poslední dobou dostávám poměrně hodně mailů s prosbou o zaslání návodu. Stanglik Praha 4-Hrnčíře, Česká republika, Czechia Jsem hlučný lev, který miluje život. Bojovala jsem o možnost mít spoustu dětí, ale osud mi dopřál jen jedno, které mi dělá největší radost. Nikdy se mi tyto dečky nelíbily. Takové ty zdobné, pořádně naškrobené, co mívala babička na nočním stolku.


Pro samotné škrobení háčkovaných zvonků jsem použila tekutý škrob (Alba efekt, Škrobenku Z apod.). Spíše neředěný, ale můžete i rozředit cca 1:s vodou, pokud je nepotřebujete mít úplně tuhé, nebo je příze sama o sobě hodně pevná. Lucí, zdravím, no každá vec (tvar, doplnok, oblečenie, čapica a pod.) podľa návodu nemusí každému výjsť tak ako autorovi.


Určite nápomocná je infomácia o veľ. Pod talíř průměr 27cm, hrnek průměr 10cm. Rádi zdobíte svůj domov o Vánocích pokaždé jinak, v jiném stylu, jinými barvami a odlišnými dekoracemi?


Vánočních motivů, které se dají zpracovat metodou háčkování je spousta, a to jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Slovart Čepice ze světa zvířat - Rachel Hendersonová. Háčkováno ze 1 bambusové příze, bílé ze 1bavlny. Háčkovaná šála - červená, délka 130cm, šířka 8cm.


Milé háčkařky, na přání vkládám návod na háčkovaný setík pro novorozené berušky, problém mám s capáčky, dělám je od oka a nikdy mi nevyjdou stejně, proto jsem udělala jeden, podle kterého jsem sepsala tento návo berte to tedy tak od oka, nemusí vám vycházet přesně stejný počet ok. A hned mne napadlo, že sestra bude mít za nedlouho narozeniny a že by se jí prostírky mohly také hodit. Opět jsem zvolila barvy přírodní, ale zatím mám uháčkované dva kusy, takže foto přidám později. Různé zbytky tesilenu, já měla béžový,bavlnky na vyšívání,háček č.

Postup: Obkreslíme si na látku kolečka, třeba podle talíře,vystřihneme,obentlujeme nití v barvě látky a nakonec obháčkujeme bavlnkou jedné nebo více barev. Jsem obdivovatelkou těch, kteří se dají do velkých projektů. Mají vůli a trpělivost vytvořit věc, skládající se z mnoha malých komponentů, jako patchworkové deky, deky háčkované ze spousty čtverečků, či polštáře.


MADAM POLŠTÁŘKOVÁ Brno, Czechia Dobrý den všem, jmenuji se Lea a jsem naprosto obyčejná ženská, která miluje své dítě, svého muže a tvoření všeho druhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения