středa 7. prosince 2016

Myčka špatně myje sklo

Křišťálové sklo do myčky vůbec nesmí, protože ztrácí lesk. U klasických sklenic je nejčastější příčinou to, že je nádobí příliš na sobě a voda nemůže vše opláchnout. Také se může do myčky dostat nadbytečná sůl.


Teď jsem to chtěl napsat - seřizovali jste nastavení tvrdosti vody? My k tomu měli od výrobce testovací proužek. Pro začátek bych ještě zkusil koupit sůl-gel(prášek)-leštidlo zvlášť - servis-man říkal, že je to lepší a zdá se mi, že na tom něco je.

Ahoj holky, mám ryze praktickou otázku. Už po několik mytí mi špatně myje myčka. Jedná se převážně o horní šuplík, kdy mi na nádobí a hlavně skleničkách ulpívá a následně zasychá špína.


Je to jako kdyby se to nádobí omylo a ta špína, která se z něj smyla znovu přilepila na to nádobí. Díky myčce uspoříme až šedesát procent nákladů na energie. I ji však musíme čas od času „umýt“. Jinak se může stát, že se z ní začne šířit nepříjemný zápach a nádobí už nebude zářit čistotou.


Vtipné a zároveň návodné video, jak vyčisti myčku najdete v úvodu článku. Ahojky, prosím nevíte některá ,co s myčkou,která špatně myje ?

Na nádobí mně zanechává fleky a zbytky jídla,nádobí po umytí můžu vzít a přemýt ručně. Používám čističe,leštidla,sůl od Calgonitu a stejně nic,i když ji tam dám čistič - vyzkoušela jsem více značek,stejně nádobí je hrozné. Nemáte některá zkušenost,co s ní? Obsahují sůl proti usazování vodního kamene a oplachovač pro lesk a rychlejší schnutí. Ochrání sklo , zajistí lesk nerezového nádobí, má přísadu pro odstraňování čajových skvrn, pro ochranu myčky, říká Jana Očadlíková, manažerka marketingu divize Prací a čisticí prostředky Henkel ČR.


Nejste spokojeni se svou myčkou nádobí? Má velkou spotřebu vody a energie? Myje špatně a navíc v ní nemůžete umýt velké hrnce a plechy? Indesit představuje nové volně stojící. Se starou myčkou mi to trvalo rok, než jsem přišla na to, jak s ní zacházet a stejně i tak jsem měla tak třetinu nádobí umytou špatně , stále matnělo sklo atd.


V testu jsme hodnotili několik desítek parametrů. Těmi nejdůležitějšími byla kvalita mytí a sušení, výbava, programy a celkově zpracování a to, jak se myčka používá. Nebo mám stáhnout dávkování leštidla na minimum když dávám tablety?


Mám kuchyń po našich a je tam mrňavá myčka , která myje úplně na ho. Pokud by to dělalo fleky, zkus ubrat při nastavení tvrdosti vody, té soli by to. Je vaše nádobí i po vyndání.


Bereniko, je možný, že když tam máte nastavenou nejvyšší tvrdost vody, tak myčka programově uvolňuje mnohem větší množství té soli a právě ta ti tam dělá ty fleky Jinak já. Máme myčku nádobí Candy a jsme zklamaní z toho,jak špatně myje.

I myčku je ale potřeba podobně jako ostatní elektrospotřebiče správně používat. Jedině v takovém případě se myčka nádobí skutečně vyplatí. Dostali jsme starší myčku Zanussi a protože jsem začátečník nevím co s problémem který nastal. Použila jsem tablety Jar, po umytí je nádobí nejenže nedostatečně čisté. Sklo varné desky lze vždy objednat samostatně, avšak jeho cena se vždy odvíjí od daného výrobce a modelu spotřebiče.


Jelikož šlo o novou indukční desku a oprava by vyšla levněji než spotřebič nový zákazník se tedy rozhodl pro provedení opravy spotřebiče. Starožitnosti, malované sklo – ručně malované nádobí, starožitné sklenice, zlatě zdobené talíře či nádobí z hliníku, to jsou věci, které v myčce zkrátka nemají co dělat. Většinou se dočkáte tak akorát smytého zdobení nebo zakalených sklenic se šmouhami.


Profesionální myčky skla a drobného nádobí jsou vhodné především tam, kde se klade vysoký důraz na perfektní čistotu skla. Najdou tak využití v barech, vinárnách, pivnicích, cukrárnách a kavárnách. Následně pokračuje druhý, nejdůležitější, krok a tím je samotné mytí. Voda se ohřeje na nastavenou teplotu, z dávkovače se uvolní mycí prostředek (gel, tablety nebo prášek) a trysky. Myčka myje nádobí ve korcích.


Zatím si nemůžu stěžovat. Kvalitní myčka (Bosch mám i troubu a tak je taky top). Jako plus beru systém proti vytopení.


Myje dobře, nádobí se v ní skladuje taky dobře, vleze se do ní výrazně více, než do mé přechozí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения