pondělí 7. listopadu 2016

Alexandra potter kdo je ta holka

Představte si, že potkáte své vlastní já, mladší o deset let. Je to příliš oddechové čtení. Po knize Já a pan Darcy, která mě až tak nenadchla, jsem dala Alexandře Potter ještě šanci.


A to právě knihou Kde je ta holka. Okolo strany se dalo ještě čekat, že se objeví něco, čím budu vtažena do děje.

Ale po straně 1už jsem to vzdala. Kdo napsal knihu Kde je ta holka ? Hodnocení, recenze, zajímavosti a informace o knize. Možnost nákupu elektronické verze knihy. I když tato patří mezi autorčiny rané knihy, já se k ní dostala až nyní. Je slabší, je na ni vidět jistá nevypsanost, nedostatek fantazie, tuctový sladký scénář, snadno odhadnutelný.


Kde je ta holka není dokonalou knihou, pár much má, hlavně nějaké ty díry v příběhu, ale musím přiznat, že jsem se bavila. Každou chvíli jsem se smála, nebo přinejmenším usmívala a kniha se mi nechtěla odkládat.

Pro mě zatím nejlepší kniha, která v sobě ukrývá i menší ponaučení. Hledáte Kde je ta holka ? Alexandra Potter , porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Kde je ta holka ? Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst. Nyní se věnuje pouze psaní a bydlí v Los Angeles.


Charlotte, hlavní hrdinka tohoto románu, je úspěšná a uznávaná podnikatelka v oboru PR, má svou vlastní fi rmu, spoustu peněz a pohledného přítele. Zároveň však je neurotická, přepracovaná a pesimistická. Jednoho dne, cestou do práce, narazí na objížďku. Během této „odbočky“ se setkává se svým o deset let mladším já. Zjišťuje, že tehdy byla mnohem.


Inzerát Kde je ta holka ? Pole ušetříte zobrazuje úsporu oproti maloobchodním cenám (MOC) všech uvedených titulů stanovených nakladatelem, za kterou knihy prodávají obvykle česká kam. Praha-výcho cena 100Kč, od bkna Sbazar. Mimo této knihy, zde najdete také ostatní knihy této oblíbené britské autorky románů. Hrdinka knihy pracuje ve vlastní PR a. Přijela propagovat český překlad své knihy Kde je ta holka ? Knihu Kde je ta holka ?

Právu poskytla rozhovor. Odkazy na odborné recenze. Kompletní informace k výběru. Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus! Vitajte v Martinuse, súhlasíte s ukladaním cookies?


Aby sme vám vedeli čo najlepšie odporúčať knižky, a tiež na marketingové úče.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения