úterý 1. listopadu 2016

Domácí chléb v troubě

Domácí chléb v troubě

Tématické fráze: chleba ze sušeného droždí recept na chleba v troubě domaci chleba chleba z trouby super recept na domácí chleba pečení chleba v troubě domaci chleb jak upéct chleba v troubě chleba v troubě domácí chleba video pečení chleba v elektrické troubě recepty na chleba do trouby pečeme chleba v troubě. Určitě si každý doma z vás už něco dobrého upekl. Zkoušeli jste si doma upéct vlastní domácí chléb ? Ingredience: 5g hladké mouky plus extra pro. Domácí chléb pečený v troubě. Tématické fráze: domácí chleba v troubě domaci chleb z trouby domácí chléb pečený v troubě domácí chleba z trouby domácí chleba do trouby chleba pečený v troube domácí chleba pečený v troubě chleba v troube domácí chléb v troubě rychlý domácí chléb chleba z trouby recept na rychlý chleba jak péct chleba v. Děkuji za recept,zrovna mám chléb v troubě a vypadá dobře,uvidíme jak bude chutnat,jsem ráda,že je jen z celozrnné mouky,většinou jsem viděla mouky různě smíchané.


Domácí chléb v troubě

Když se povede přidám fotografii. Těsto jsem si nechala umýchat a nakynout v pekárně a pak jsem postupovala podle raco jsem našla na internetu. Jenže každá rada je jiná a proto by mě zajímalo,jak ho pečete vy?


Až budete mít nastudovaný recept, pusťte se do díla a přejeme dobrou chuť! Výše zmíněné ingredience smíchejte, těsto dejte do olejem vymazané skleněné (silikonové) formy, zakryjte a bez kynutí vložte do NEpředehřáté trouby, pečte dle potřeby 6-min. V prvním kroku smísíme prosátou hladkou mouku s vodou. Sice máme pekárnu,ale chtěla jsem změnu. V domácí pekárně dáváme dolů tekutiny a až na to mouku.


Nechte krátce promísit, jen než se suroviny spojí v hladkou řídkou kašičku. Poté přikryjte igelitem a nechte asi hodinu odpočinout. Pro všechny labužníky zde máme výběr nejlepších domácí chléb pečený v troubě receptů. Všechny naše recepty obsahují přesný návod po krocích a detailní rozpis surovin. Recept domácí chléb pečený v troubě.


Křupavý, nadýchaný, jen ho nakrojit! Dokonce až tak, že jsme úplně přestali kupovat chléb v obchodě. Inspirací na upečení tohoto chleba mi byl skvělý rozpis na autorkou nazvaný Vinohradnický chléb ze stránky maskrtnica.


Ráda peču a chutná mi domácí chléb pečený klasicky v troubě (manžel rád i ten z domácí pekárny, ale já raději klasiku). Máte nějaký tip, co s tím? Jak na silnou a tuhou kůrku vyzrát? I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory.


Chleby pečte v troubě vyhřáté na 1°C zhruba minut. Aby byla kůrka pěkně křupavá, potírejte chleby před a při pečení vodou. Pokud máte rádi slanou kůrku, do vody k potírání přisypte lžíci soli.


Domácí chléb v troubě

Prvních minut pečeme chléb zakrytý, po té jej dopečeme ještě dalších minut nezakrytý, aby se nám vytvořila kůrčička. Chléb pečeme v předem vyhřáté troubě na 2C. Pokud nemáte chléb čím přiklopit, stačí ho na první půlhodinu přikrýt alobalem, jak to dělám já. Pečení chleba v domácí troubě. Trochu tepla asi šálky vody a rozpusťte v něm cukr a droždí.


Jedním z nejmodernějších hitů současnosti jsou domácí pekárny. Právě ony mají zjednodušit pečení chleba v domácích podmínkách. Jedná se o jakýsi obřa který si klidně můžete dopřát, a to s celou rodinou. Příprava na jeho pečení přitom není. Podobně postupujte v případě pečení v nádobě – tu zahřejte bez kamene v troubě na roštu rovněž na nejvyšší možnou teplotu.


Do nahřáté opatrně vložte vyklopený chleba s papírem (lépe se přesouvá), nařízněte a pečte přikrytý asi minut. Mockrát jsem chléb pekl a doporučuji: 1) do těsta dát - semínek feniklu a lžičku kmínu, 2) péct min na max.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения