Po letech oprav těchto motorů jsme po zkušenostech dospěli k vlastnímu spolehlivému technologickému postupu při opravách bloku tohoto motoru. Můžeme tak našim zákazníkům nabídnout nejen opravu hlavy motoru 1. HTP, ale i kompletní generální opravu motoru 1. Nový olej v převodovce,v motoru ,nové svíčky,nové tlumiče na pátých dveřích,nový vzduchový filtr,kotouče a destičky na přední nápravě plus uložení spodních ramen. Fotografie kompletní opravy motoru 1.
HTP 40kW na voze Škoda Fabia I. Před opravou bylo nutné motor demontovat z vozu. Při opravě se prováděla kompletní oprava hlavy válců vč. Unsubscribe from Bez Komprese? Provádíme opravy všech typů zážehových, i naftových motorů.
Bohužel cena všech HTP stojí a padá právě na motoru. Auto, jinak v dobrém stavu, bez koroze a nutnosti dalších oprav se s vadným motorem prodává za - tisíc, podle výbavy. Při GO hlavy motoru HTP (6V) měníme vždy všechny výfukové ventily, vodítka výfukových ventilů, gufera sacích i výfukových ventilů a především měníme původní sedla výfukových ventilů za kvalitnější.
Při jiném rozsahu opravy dojde k opětovnému poškození hlavy motoru. Motory - Oprava hlavy , ventilů, výměna katalizátoru FABIA I 1. Spustit prezentaci Nahlásit album. Pokračujte v prohlížení.
Jestli se vám album lí. Zdravím, jaká je zhruba cena při přetěsnění hlavy a vany? Byl jsem bez auta týdnů a teď taková suma.
Generální oprava motoru je komplexní služba ke které patří profesionální a přesná práce. K té máme blízko už jen proto, že nám veteránismus koluje krví a sami několik veteránů vlastníme a také proto, že majitel firmy vystudoval obor spalovacích motorů na ČVUT. Samozřejmostí generální opravy je oprava hlavy.
Z hlavy sundáme ventilové víko (matky 10mm). Podložíme motor a na držáku motoru vyšroubujeme matice na plechu, který spojuje hlavu a držák. Vyšroubujeme zapalovací svíčky. Začneme povolovat šrouby upevňující hlavu motoru , postupujeme v opačném pořadí, než se šrouby utahují.
Všechny šrouby povolíme o 90. HTP Škoda Fabia , VW Polo, Seat Ibiza.
Když se dělá jakékoliv sundání hlavy a dání nového těsnění je potřeba dát vždy hlavu na srovnání a na přetlakování. Takže nové a jedině nové. Na svary námi provedené se vztahuje záruka měsíců.
Pokud je u motoru zajištěna normální funkčnost zbylých částí (chladící okruh apod.), je životnost hlavy srovnatelná s novou. Opravy-výměna vodítek ventilů Při nadměrném opotřebení vodítek ventilů je nutno tato vyměnit, jinak nelze dosáhnout souososti. Příklad: Citroen Xsara r. GO spodní části přední nápravy - výměna všech silenbloků obou ramen - výměna spodních kulových čepů - výměna stabilizační tyčky - značka materiálu- Optimal Meyle.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.