středa 30. května 2018

Rybízová marmeláda s želírovacím cukrem

Rybízová marmelada s želírovacím cukrem recepty, které budete milovat. Zdravím všechny-před týdnem jsem dělala marmeládu z červ. Jsem si jistá,že jsem vše udělala podle návodu.


Ještě se mi to nikdy nestalo. Tak nevím,mám ji vyhodit nebo používat. Stalo se to už někomu a tuší,čím to asi je? Marmeláda s želírovacím cukrem recepty, které budete milovat.


Potěšilo mě, že šťávu smíchám s cukrem , povařím a je hotovo. Otáčím sklinku, dobře vidím netěsnosti a taky horká marmeláda zalije víčko, takže se nekazí. Du na to, šťávu už mám odšťavněnou a odměřenou. Náhodou jsem koupila dortový korpus, má tři patra. Promazala jsem je zbytkem.


Jahodová marmeláda s obyčejným cukrem - recept: Tady, kde žiji, nemají želírovací cukr atd. Jídlo jahodova marmelada s želírovacím cukrem recepty, které budete milovat. Omyté maliny dáme do hrnce spolu s želírovacím cukrem (kg malin, 5g želírovacího cukru) a necháme odpočinout asi minut.


Přidáme cl bílého rumu, lžičku kyseliny citronové, směs pak jen krátce a lehce povaříme. Mám dotaz zda někdo má zkušenost s kečupem z DP. Džem jsem dělala a je super. Letos jsem poprvé dělala jahodovou, super, naházím do pekárny a můžu dělat něco jiného :-D lepší zkušenost mám s želírovacím cukrem , přijde mi marmeláda tužší.


Jahodova marmelada s zelirovacim cukrem recepty, které budete milovat. Hrušková marmeláda s želírovacím cukrem - příprava: Hrušky oloupeme, zbavíme jádřinců, nakrájíme na menší kousky a vložíme do hrnce. Zalijeme troškou vody, přidáme dle chuti citronovou šťávu a skořici a vaříme, až hrušky začnou houstnout.


Vodu s cukrem , hřebíčkem, skořicí a kousky citronové kůry převaříme. Rebarboru oloupeme, nakrájíme na kostičky, vložíme do čistých sklenic a zelijeme teplým cukrovým lákem. Sterilizujeme cca minut. Do borůvkové šťávy přimícháme želírovací cukr v poměru ml: g. Citrony vymačkáme a přilijeme ke šťávě.


Borůvkovou šťávu s cukrem a celé plody pomalu přivedeme k varu a za stálého míchání povaříme pět. Růžový pepř rozdrtíme v hmoždíři. Směs za občasného míchání přivedeme k varu.


Necháme minuty vařit. Přisypeme nasekanou mátu a rozdrcený růžový pepř. Rynglová marmeláda - příprava: Ryngle opereme, necháme okapat a zbavíme pecek. Dužninu rozmělníme v mixéru nebo nakrájíme na hodně malé kousky.


Ovoce vložíme do hrnce a smícháme s želírovacím cukrem. Ovoce zakryjeme pokličkou a při pokojové teplotě necháme několik hodin proslazovat. Vybrané ovoce můžete rozmixovat a poté zahřát a přidat med s želírovacím přípravkem.


Vzniklá marmeláda pak ale trochu vybledne. Tématické fráze: meruňková marmeláda s banánem broskvová marmeláda s banánem merunkovobananova marmelada výborná dýňová marmeláda marmeláda s banánem banánová zavařenina meruňkovo banánový džem merunková marmeláda s želírovacím cukrem meruňkovo-banánová marmeláda výborná meruňková marmeláda banánová. Očištěné jahody dáme do kastrolu a rozmačkáme.


Pokud nechceme mít v marmeládě kusy ovoce, můžeme jahody rozmixovat. Do jahod přisypeme cukr (není nutné dávat celý kilogram, dle sladkosti jahod) smíchaný s želírovacím prostředkem (například želírfix) a vše za stálého míchání, dokud se cukr nerozpustí, přivedeme k varu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Популярные сообщения